Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Μετά το τέλος της κλήρωσης του πρωταθλήματος, παράγοντες των ομάδων μίλησαν στην LTV και υπήρξαν οι πρώτες αντιδράσεις από πλευράς σωματείων.

Φοίβος Ερωτοκρίτου (πρόεδρος ΑΠΟΕΛ):

«Έχουμε στόχους και τους διεκδικούμε. Είμαστε σε πολύ καλό σημείο όσον αφορά τον προγραμματισμό. Σχεδόν τελειώσαμε με τις μετεγγραφές. Θα δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στη συνέχεια. Ο προπονητής μας είναι απόλυτος στους στόχους. Βγαίνουν αισιόδοξα μηνύματα και οι ποδοσφαιριστές θα προσπαθήσουν για να πετύχουμε τους στόχους μας. Είναι μια δύσκολη χρονιά λόγω της οικονομικής κατάστασης και γι' αυτό χρειαζόμαστε τη στήριξη του κόσμου. Μέσα σε αυτά τα δεδομένα πρέπει να πολεμήσουμε».

Αδάμος Μοντάνιος (αντιπρόεδρος Ανόρθωσης):

«Αργά ή γρήγορα θα τους αντιμετωπίσουμε όλους. Ευελπιστούμε ότι θα είμαστε πανέτοιμοι με την προετοιμασία που θα κάνουμε. Γίνεται τεράστια προσπάθεια από την επιτροπή προγραμματισμού. Προσπαθούμε να κρατήσουν ένα καλό επίπεδο. Θα είναι ένα δύσκολο πρωτάθλημα. Ξεκινάμε το πρωτάθλημα με δύο ντέρμπι στο «Αντώνης Παπαδόπουλος» κι ευελπιστούμε να έχουμε μια καλή προσέλευση».

Xριστόφορος Χριστοφή (Γενικός Γραμματέας Ομόνοιας):

«Δεν υπάρχουν καλές και κακές κληρώσεις. Η ομάδα πρέπει να παρουσιαστεί σωστή και να κερδίσει όλα τα παιχνίδια. Εξάλλου είναι γνωστό ότι η Ομόνοια έχει πάντα πρωταγωνιστικούς στόχους. Πάντα στόχος είναι το πρωτάθλημα και το κύπελλο. Είναι γεγονός ότι αρχίζει το πρωτάθλημα με ντέρμπι με την Ανόρθωση. Στις πρώτες αγωνιστικές δίνουμε 3-4 ντέρμπι. Βεβαίως αυτό που προέχει τώρα είναι τα ευρωπαϊκά παιχνίδια. Για εμάς η Ευρώπη είναι ένα μεγάλο στοίχημα. Ευελπιστούμε σε μια καλή πορεία και στη συνέχεια θα ακολουθήσει το πρωτάθλημα. Το κάθε πράγμα στην ώρα του. Θα είναι δύσκολο πρωτάθλημα. Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει όλα τα σωματεία, τα εισοδήματα έχουν μειωθεί και όλα τα σωματεία κάνουν μειώσεις στις αμοιβές των παικτών. Προβλέπεται μια πολύ δύσκολη χρονιά γι' αυτό θα χρειαστεί πολλή προσπάθεια και πολλή υπομονή και από τους παράγοντες, αλλά και από τον κόσμο. Ουσιαστικά εμείς προσπαθήσαμε να κάνουμε μια υπέρβαση κρατώντας από τη μια το βασικό κορμό της ομάδας και από την άλλη κάναμε μια τιτάνια προσπάθεια να μειώσουμε τους μισθούς. Πιστεύω ότι με την καθοδήγηση του προπονητή μας θα έχουμε μια καλύτερη πορεία από πέρσι».

Γιώργος Πετρής (εκπρόσωπος Τύπου ΑΕΚ): 

«Θα προχωρήσουμε βήμα με βήμα προς τα πάνω. Θα προσπαθήσουμε και φέτος να έχουμε καλή πορεία. Έχουν γίνει αρκετές προσθήκες στην ομάδα. Θέλουμε να παραμείνει ο βασικός κορμός. Ελπίζω να έχουμε σύντομα ανακοινώσεις και προσθήκες. Δεν υπάρχουν εύκολες ή δύσκολες κληρώσεις. Αυτό που μετρά είναι πόσο έτοιμη είναι κάθε ομάδα. Ελπίζουμε να είμαστε 100% έτοιμοι και να πραγματοποιήσουμε μια καλή πορεία που θα μας οδηγήσει στην Ευρώπη».

Ρούι Τζούνιορ (τεχνικός διευθυντής ΑΕΛ):

«Έχουμε δύο ντέρμπι στα πρώτα πέντε παιχνίδια. Δεν είναι εύκολο κανένα παιχνίδι και γι' αυτό πρέπει να προετοιμαστούμε κατάλληλα. Κάποιες φορές το μπάτζετ δεν σημαίνει κάτι. Όλες οι ομάδες θα είναι σε καλό επίπεδο. Θα βλέπουμε παιχνίδι με παιχνίδι».

Φανούριος Κωνσταντίνου (εκπρόσωπος Τύπου Απόλλωνα):

«Τη νέα χρονιά ο Απόλλωνας θα είναι πιο ανταγωνιστικός από την περσινή. Έχουμε και την Ευρώπη και ευελπιστούμε σε μια καλή κλήρωση».