Δείτε τις δηλώσεις του ποδοσφαιριστή της Ομόνοιας, Ανδρόνικου Κακουλλή, μετά την νίκη με 3-0 επί του Άρη..
«Ήμουν τον τελευταίο καιρό σε προσπάθεια να βρω τον εαυτό μου. Οι συμπαίκτες μου κράτησαν καλό επίπεδο. Το γκολ ανήκει το μισό στον Χάμπο. Θέλω να σκοράρω τα απλά γκολ για να βοηθώ. Πρέπει να δουλέψω διότι ξέρω τις δυνατότητες μου. Απογοήτευσα αρκετούς τον τελευταίο καιρό και θα προσπαθήσω. Με όλα τα παιδιά θέλουμε να κτίσουμε κάτι ωραίο. Προσπαθούμε σε κάθε παιχνίδι. Έχουμε τα παιχνίδια στο πρωτάθλημα, έχουμε δύο τελικούς πριν τον τελικό και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Έχουμε στόχο τη νίκη σε κάθε παιχνίδι. Θέλαμε να επανορθώσουμε μετά την προηγούμενη βδομάδα. Θέλουμε να χτίσουμε ξανά σερί. Το επόμενο παιχνίδι τώρα. Συγκεντρωνόμαστε για να είμαστε έτοιμοι».