Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Δείτε τις δηλώσεις του τεχνικού της Ομόνοιας, Γιάννη Αναστασίου μετά την νίκη με 1-0 επί του ΑΠΟΕΛ.. 

 

«Εμείς πάμε παιχνίδι με παιχνίδι, έκαναν μεγάλη προσπάθεια τα παιδιά. Το ματς με την ΑΕΚ μας πήρε λίγο πίσω, αλλά το σημαντικό είναι να πιστέψουμε ότι μπορούμε. Με την προσπάθεια που κάνουμε... προσπαθούν και επιβραβεύουν τους εαυτούς του. Το σημαντικό ήταν να είμαστε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι και το κυριότερο να το πιστέψουμε. Γενικά όλη η προσέγγιση του αγώνα ήταν άψογη, τα παιδιά ανταποκρίθηκαν πλήρως. Ο ΑΠΟΕΛ είχε την υποστήριξη του κόσμου τους, έπρεπε να ήμασταν έξυπνοι για διαχείριση του σκορ. Το σημαντικό τώρα η ξεκούραση και να επιστρέψουμε για την τελική ευθεία σε πρωτάθλημα και κύπελλο. Με την ΑΕΚ στο επιθετικό κομμάτι δεν είχαμε σωστή διαχείριση και σήμερα το προσπαθήσαμε κάπως καλύτερα. Η συμπεριφορά μας ήταν εντελώς διαφορετική όταν κρατούσαμε την μπάλα, όμως πρέπει να κρατήσουμε τη σταθερότητα μας»