Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η σχετικη ανακοινωση της Ανόρθωσης:

"Η Ανόρθωση Αμμοχώστου ανακοινώνει την απόκτηση του Τζέισον Δημητρίου για 2+1 χρόνια. Ο ποδοσφαιριστής πέρασε επιτυχώς όλες τις ιατρκές εξετάσεις και στις 9:50πμ σήμερα αναχώρησε για την Ολλανδία όπου θα ενσωματωθεί με την υπόλοιπη ομάδα.

Το ιατρικό-τιμ ενημέρωσε πλήρως το τεχνικό -τιμ της ομάδας μας και ο Τζέισον θα αρχίσει άμεσα πρόγραμμα αποκατάστασης και ενδυνάμωσης με στόχο το συντομότερο δυνατό να μπορεί να προπονηθεί με την υπόλοιπη ομάδα.

Για την Ολλανδία ταξίδεψε και ο εκτελεστικός Σύμβουλος της ομάδας Φραντζέσκος Χατζήμιχαηλ ενώ απόψε στις 19:00(ώρα Κύπρου) η ομάδα μας θα δώσει το πρώτο της φιλικό με την FC PRESIKHAAF"

 Ηταν επιλογή του Χριστου Κασσιανού και η πρώτη δοκιμη της νέας Ανόρθωσης θα είναι με αδυναμο αντιπαλο έτσι ώστε σταδιακά να υπάρξει εξικοίωση και προσαρμογή. Σε αυτό το πλαίσιο το απόγευμα η ομάδα της Αμμοχώστου θα αντιμετωπίσει  την FC Presikhaaf

Αλλαξε το κλίμα και πρόσθεσε αρκετή αισιοδοξία στον κόσμο της Ανόρθωση η προχθεσινή μέρα. Η απόκτηση δύο ποδοσφαιριστών εγνωσμένης αξίας όπως οι Ρομπέρτο Καλαούτι και Τζέισον Δημητρίου ενδυναμώνει ουσιαστικά το ρόστερ σε θέσεις που η Κυρία χρειαζόταν ενίσχυση.

Την μεταγραφή Τζέισον Δημητρίου δεν είδαν με καλό μάτι οι παραγοντες της ΑΕΚ οι οποίοι δεν κρύβουν την δυσαρεσκεια τους για τον τρόπο που χειρίστηκε η Ανόρθωση το θέμα, ενώ από την πλευρά τους φίλοι της Λαρνακιωτικης ομάδας διαμαρτυρονται γιατί ο παίκτης να φύγει από την ΑΕΚ. Η διοικηση της Ανόρθωσης θεωρεί πως ενήργησε σε σωστά πλαίσια.