Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών μετά την νίκη - πρόκριση του Απόλλωνα επί της ΑΕΛ με 3-1.. 

 

Αλέξης Γαρπόζης..

«Δεν προκρίθηκε η καλύτερη ομάδα και ούτε η ομάδα με τις πιο ξεκάθαρες ευκαιρίες. Εμείς κοιτάζουμε μπροστά, καλή συνέχεια στον Απόλλωνα».

«Το χάσαμε το παιχνίδι, μπορούσαμε και να το κερδίσουμε. Κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Δεχθήκαμε ένα γκολ σε καθοριστικό σημείο από ένα λάθος. Στο β’ ημίχρονο υπήρχαν πολλές διακοπές χωρίς λόγο και δεν παίχτηκε πολύ ποδόσφαιρο βρήκαμε ευκαιρίες. Έγινε η φάση του πέναλτι. Έχω άποψη αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να σχολιάσω. Αντιδράσαμε και όταν ρισκάραμε και το πιστέψαμε, βρεθήκαμε ξανά με δύο γκολ πίσω μετά από άλλο ένα λάθος. Αλλάξαμε γρήγορα την εικόνα της ομάδας, την κάναμε ανταγωνιστικής. Φτιάξαμε μια καλή ομάδα, πετύχαμε τον πρώτο στόχο που ήταν η αλλαγή της εικόνας, τον δεύτερο που ήταν να πάρουμε βαθμούς αλλά δεν πετύχαμε τον στόχο της πρόκρισης. Είμαι περήφανος που έχω αυτούς τους ποδοσφαιριστές. Φέραμε τον κόσμο πίσω. Τους απογοητεύσαμε σήμερα αλλά είμαστε η ΑΕΛ και δεν πρέπει να κοιτάμε κάτω. Από αύριο δουλειά, υπάρχουν και άλλα παιχνίδια. Καλή συνέχεια στον Απόλλωνα».

Θα συνεχίσεις στην ομάδα και τη νέα χρονιά; «Έχω συμβόλαιο μέχρι τον Μάιο».

Για την αντίδραση του Ντε Λούκας στο τέλος: «Δεν είναι τρελός. Κάτι πρέπει να έγινε. Αδικαιολόγητη η αντίδραση του. Δεν είδα την φάση, απλά μου μετέφεραν κάποια πράγματα. Θα το δούμε το θέμα».
 

Πάμπλο Ματσίν..

 

«Αυτή η νίκη μας άξιζε. Αυτά τα παιχνίδια πρέπει να τα κερδίζουμε όπως και να έχουν. Δεν κάναμε και την καλύτερη μας εμφάνιση αλλά σημασία έχει η νίκη. Το ποδόσφαιρο είναι ένα άθλημα λαθών και εμείς εκμεταλλευτήκαμε αυτά του αντιπάλου και τον τιμωρήσαμε. Είναι σημαντικό να κερδίσουμε το κύπελλο για να μπορέσει η ομάδα να βγει στην Ευρώπη. Αλλά είμαστε επαγγελματίες και πρέπει να δούμε και τα παιχνίδια του πρωταθλήματος».

Ήταν ένα ντέρμπι. Δεν ήταν το καλύτερο παιχνίδι από πλευράς θεάματος. Κάναμε λίγα λάθη. Είχαμε ποιότητα και ειδικά στο πρώτο και το τρίτο γκολ. Το πέναλτι που κερδίσαμε από την προσπάθεια των παικτών για δεύτερο τέρμα. Είχαμε την μπάλα και πιστεύω πως ήμασταν άξιοι νικητές"

 

"Πρόσθεση μου είναι να δίνουμε το καλύτερο μας εαυτό. Θα είμαστε ανταγωνιστικοί όπως τα προηγούμενα παιχνίδια. Είναι μια ευκαιρία να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε κόντρα σε πιο δυνατούς αντιπάλους και είναι ευκαιρία για την Ευρώπη". 

 

 

 

"Όλοι μαζί κερδίζουμε όλοι μαζί χάνουμε. Είμαστε μια ομάδα ο κάθε ένας προσφέρει αυτό που έχει να δώσει. Θεωρώ ότι σήμερα όλοι έδωσαν το μάξιμουμ των δυνατοτήτων τους. Έπαιξε ρόλο πως κάναμε λίγα λάθη και καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη. Σίγουρα οι αγώνες καθορίζονται από την ποιότητα και ο Ματιέ, μας έχει συνηθίσει να παίζει ποιοτικά. Φάνηκε και στο πρώτο γκολ, φάνηκε και στο κράτημα της μπάλας που έκανε. Οι υπόλοιποι παίκτες ίσως θυσιάστηκαν στα αμυντικά τους καθήκοντα για να έχει ο Βαλμπουενά τις ευκαιρίες να σκοράρει"