Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών μετά την νίκη της ΑΕΚ με 1-0 επί της Νέας Σαλαμίνας..
Ραν Μπεν Σιμόν:
«Η ΑΕΚ ήρθε για να μείνει. Οι παίκτες που έδειξαν νοοτροπία και ήταν μια σημαντική νίκη. Δεν μπορείς να γνωρίζεις εάν θα σου βγει σε καλό το να είσαι με παίκτη περισσότερο. Εμείς τα καταφέραμε και τώρα αύριο έχει αποθεραπεία, ξεκούραση και μετά βλέπουμε με προσοχή τον επόμενο αγώνα».
«Τέτοια παιχνίδια με μια γρήγορη κόκκινη, αν σκοράρεις νωρίς, πάνε καλά για σένα, αν όχι, δεν ξέρεις πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση και πρέπει να κρατήσεις ισορροπία. Εμείς την κρατήσαμε. Θα πω δύο πράγματα γι’ αυτό το παιχνίδι. Πρώτον, κρατάμε τη νίκη και τίποτε άλλο. Αύριο δεν θα δείξω τίποτε σε βιντεοανάλυση, θα πάμε κατ’ ευθείαν στο επόμενο παιχνίδι. Το δεύτερο είναι το πνεύμα των παικτών που δεν τα παράτησαν ποτέ. Η ΑΕΚ θα είναι εκεί μέχρι το τέλος. Είναι η πρώτη φορά που δίνω συνέντευξη με τόσο έντονη μουσική, δεν ακούω ούτε μια ερώτηση που μου κάνετε!».
Αν σκέφτηκε να μην έπαιρναν τη νίκη: "Απέναντι σε μια ομάδα που έπαιζε με παίκτη λιγότερο, όσο περνούσε ο χρόνος ήταν αγχωτικό. Είχαμε ισορροπία, δεν φοβάμαι κάτι από αυτή την ομάδα. Πρέπει να είμαστε ταπεινοί, να μην κοιτούμε μακριά γιατί αν χάσουμε την ταπεινότητά μας θα χάσουμε την ισορροπία. Βλέπουμε παιχνίδι με παιχνίδι, έχουμε πνεύμα".
Χριστόδουλος Χριστοδούλου:
"Ένα δυνατό παιχνίδι με δύο ομάδες που ήθελαν τη νίκη. Οι ισορροπίες άλλαξαν, τα παιδιά έδωσαν ψυχή και έδωσαν τα πάντα. Αμύνθηκαν σωστά και δεν έχω κανένα παράπονο. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που ήταν συγκλονιστικός και τους θέλω εδώ γιατί έχουμε ένα δύσκολο αγώνα την Τρίτη. Να συνεχίσουμε με ζήλο, ευχαριστώ τα παιδιά".
Αν δεν έπαιζαν με 10, πιθανόν να έπαιρναν και νίκη: "Είναι αλήθεια και το πιστεύω βάσει όσα είδα από τα παιδιά, ίσως να ήταν διαφορετικό το αποτέλεσμα. Έστω και με 10 το πίστεψαν και το πιστεύαμε, στο ημίχρονο τους είπα μπορούμε και να κερδίσουμε. Αυτά έχει το ποδόσφαιρο, συνεχίσουμε".
Για την εξάδα: "Το θέμα εξάδας δημιουργήθηκε από δικές μας επιτυχίες, δεν ήταν αρχικός στόχος. Εμείς παίζουμε κάθε παιχνίδι για τη νίκη. Είναι δουλειά μας να φρεσκάρουμε την ομάδα, με 10 τρέχεις περισσότερο. Θα δώσουμε τα πάντα, είχε και ο αντίπαλος παιχνίδι (εννοεί το ΑΠΟΕΛ).