Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών μετά την ισοπαλία 2-2 μεταξύ της ΑΕΖ και της Νέας Σαλαμίνας..
Λιάσος Λουκά:
''Ευχαριστώ όλους στη Νέα Σαλαμίνα για τη φιλοξενία. Σε κάποια φάση ήμουν εγώ στην φάση αυτών των ατόμων και ξέρω πόση δουλειά κάνουν. Πιστεύω ότι η Νέα Σαλαμίνα αξίζει να πετύχει τους στόχους σε 6άδα και κύπελλο. Ο αντίπαλος σε κάνει μεγάλο. Ήμασταν λίγο καλύτεροι αλλά το παιχνίδι κρίνεται δίκαιο. Είχαμε ευκαιρίες αλλά είχε και η Νέα Σαλαμίνα για να κλειδώσει τη νίκη. Παλέψαμε μέχρι το τέλος. Οι αλλαγές πιστεύω μας βοήθησαν. Τίποτα δεν κρίθηκε για κανέναν, συνεχίζουμε αφού υπάρχει πολλής δρόμος. Ένας βαθμός σε μια τέτοια ομάδα μας αφήνει ικανοποιημένους. Βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι στην Πάφο με την Καρμιώτισσα''.
Χρίστοδουλος Χριστοδούλου:
''Δεν τα καταφέραμε, κάναμε ένα μέτριο Α’ μέρος, είχε καιρό να κάνουμε τέτοιο. Στο Β’ μέρος μπήκαμε καλύτερα και είχαμε τις φάσεις να το τελειώσουμε το παιχνίδι αλλά μας έλειπε η ψυχραιμία και η υπομονή. Αυτά συμβαίνουν στο ποδόσφαιρο. Πρέπει να δουλέψουμε στα λάθη μας και να συνεχίσουμε. Καλή συνέχεια στην ΑΕΖ''.
Για το αν το ισόπαλο αποτέλεσμα αποτελεί μια μεγάλη χαμένη ευκαιρία για 6άδα ή πισωγύρισμα για την ομάδα:
''Δεν το βλέπω σαν πισωγύρισμα είναι πολύ ανταγωνιστικό το πρωτάθλημα. Η ΑΕΖ έχει καλά αποτελέσματα. Θα παλέψουμε τα επόμενα. Είναι μέσα στο παιχνίδι αυτά τα αποτελε΄σματα. Αντιλαμβάνομαι την ερώτηση σας πως με μια νίκη θα ήμασταν 6άδα αλλά θα συνεχίσουμε το έργο μας.
Για το αν αφήνει πικρία ο τρόπος που ήρθε η ισοφάριση:
''Αν δούμε την γενική εικόνα και εμείς και ΑΕΖ είχαμε τις στιγμές μας. Ο τρόπος που δεχθήκαμε το γκολ μας αφήνει την πικρία. Οφείλουμε να στηρίξουμε τα παιδιά και να συνεχίσουμε''.