Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών ύστερα από την νίκη της Ομόνοιας επί του Εθνικού με 4-1..
Μαρίνος Σατσιάς:
«Συγχαρητήρια στην Ομόνοια. Στο πρώτο 20λεπτο ήμασταν καλύτεροι. Ξέραμε ότι οι στημένες φάσεις μπορούσαν να μας δώσουν τη νίκη ή την ήττα και από αυτές χάσαμε. Έκαναν μια πολύ ωραία κομπίνα πάνω μας. Ήταν αυστηρή η κόκκινη, μπορούσε να αποφευχθεί γιατί ήταν στο κέντρο του γηπέδου. Μέχρι το τρίτο γκολ δεν κινδυνέψαμε αλλά δεν ήμασταν απειλητικοί. Μπορούσαμε να το πάρουμε μέχρι το τέλος το 2-1 κι αν μπορούσαμε να ισοφαρίσουμε αλλά δεν καταφέραμε κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ όλους όσοι με εμπιστευτήκαν. Έχουμε αρκετή δουλειά μπροστά μας. Είμαστε αισιόδοξοι για τη συνέχεια».
Σωφρόνης Αυγουστή:
«Δίκαια νικήσαμε. Δεχθήκαμε ένα γκολ στην πρώτη τελική του αντιπάλου και αντιδράσαμε. Ήταν καθαρές οι περιπτώσεις των δύο κιτρίνων καρτών. Από εκεί και πέρα δημιουργήσαμε πολλά προβλήματα στον Εθνικό Άχνας. Να συγχαρώ τους ποδοσφαιριστές που είχαν μια καλή εμφάνιση. Υπάρχουν πράγματα που πρέπει να βελτιώσουμε. Πλέον βλέπουμε το επόμενο ματς με τον Οθέλλο σ’ ένα δύσκολο γήπεδο. Πρέπει να κτίσουμε σερί. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Είδαμε κάποιους ποδοσφαιριστές που μπορούν να ανταποκριθούν και σε άλλες θέσεις. Αυτό που με χαροποιεί πιο πολύ από όλα είναι οι τέσσερεις διαφορετικοί σκόρερ. Οι στατικές φάσεις μου αρέσουν πάρα πολύ γιατί έχουν κερδηθεί βαθμοί και πρωταθλήματα. Ευτυχώς σήμερα είχαμε δύο στημένες φάσεις που έγιναν γκολ».