Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών μετά την νίκη με 1-0 του ΑΠΟΕΛ επί της ΑΕΛ..
Ζοζέ Ντομίνγκες:
«Ήταν φανταστική νίκη για μας, είχαμε απέναντι μας μία οργανωμένη ομάδα, πέρσι μας πήρε 5 βαθμούς και το γνωρίζαμε. Ο Σα Πίντο είναι ευχαριστημένος οι παίκτες ακολούθησαν κατά γράμμα αυτά που είπαμε στην προπόνηση. Είχαμε πολλές ευκαιρίες, θα μπορούσαμε να σκοράρουμε και άλλο γκολ. Ο ΑΠΟΕΛ θα μπορούσε να αξιοποιήσει περισσότερο τις τελικές προσπάθειες. Γνωρίζαμε τη δυναμική του αντιπάλου, είμαι ευχαριστημένος στο σύνολο. Κωνσταντίνοφ και Πέτροβιτς είχαν ενοχλήσεις μέσα στην εβδομάδα όμως είναι επαγγελματίες. Η φανταστική νίκη ανήκει στους παίκτες. Αυτά τα ματς είναι έμπνευση και για τους ίδιους τους ποδοσφαιριστές».
«Δεν υπήρχε φρεσκάδα στα δύο ημίχρονα, στο β' η ΑΕΛ βγήκε μπροστά άνοιξε χώρους. Αμυντικά σταθήκαμε πολύ καλά, πρέπει να σηκώσουμε μανίκια, είναι σημαντικά να κερδίζεις τέτοια παιχνίδια και σημαντικό που το καταφέραμε».
Τόνι Κόσκελα:
"Οι αντίπαλοι είχαν δύο ευκαιρίες από στημένες φάσεις και ένα γκολ. Στο δεύτερο μέρος προσπαθήσαμε κάναμε ευκαιρίες. Δείξαμε χαρακτήρα στο δεύτερο ημίχρονο. Είχαμε δύο καλές ευκαιρίες να ισοφαρίσουμε. Ελπίζαμε να είχαμε κάτι περισσότερο όμως δεν τα καταφέραμε"
Για τη διαφορά της εικόνας από το πρώτο στο δεύτερο μέρος προς το καλύτερο… "Δεν έχω την απάντηση όμως προσπαθήσουμε να χτίσουμε χαρακτήρα στην ομάδα”.
Για τις αλλαγές που μπήκαν στο δεύτερο μέρος: "Έκαναν πολύ καλή δουλειά οι αλλαγές. Όμως είμαι ευχαριστημένος γενικά με τον χαρακτήρα που δείξαμε στο δεύτερο μέρος. Πιέσαμε στο δεύτερο μέρος”
Η γνώμη του για το Κυπριακό ποδόσφαιρο; "Υπάρχουν πολύ ποιοτικοί παίκτες και δημιουργικοί".
«Στο πρώτο ημίχρονο σεβαστήκαμε περισσότερο το ΑΠΟΕΛ απ’ όσο θα έπρεπε. Μου έκανε εντύπωση ο χρόνος των καθυστερήσεων στο δεύτερο μέρος, θεωρώ ότι ήμασταν καλύτεροι σε αυτό το διάστημα».