Δείτε τις δηλώσεις των ποδοσφαιριστών μετά την νίκη του ΑΠΟΕΛ επί της ΑΕΛ με 1-0..
Βασίλης Παπαφώτης:
«Δυστυχώς δεν καταφέραμε να πάρουμε βαθμολογικό κέρδος, παλέψαμε πάρα πολύ όμως δεν είχαμε ούτε την τύχη μαζί μας. Έρχεται η διακοπή για να δούμε τα λάθη μας και να βελτιωθούμε. Πρέπει να αρχίσουμε να μπαίνουμε στη φιλοσοφία του νέου προπονητή και να χτίσουμε στην εμφάνιση του δεύτερου ημιχρόνου».
Ντιεμερσί Ντονγκαλά:
«Δεν ήταν εύκολο ματς, ήταν δύσκολο. Στο α' ημίχρονο είχαμε κάποιες ευκαιρίες για να είμαστε πιο άνετοι με γκολ. Στο β' η ΑΕΛ μας έβαλε πίεση και ήταν λογικό. Κερδίσαμε συνεχόμενα παιχνίδια, πλέον θα ξεκουραστούμε και βλέπουμε τη συνέχεια».