Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών μετά την νίκη με 2-0 της Νέας Σαλαμίνας επί της Δόξας..
Γιώργος Πετράκης:
"Να δώσω συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μας, μέχρι το σημείο της αποβολής η απόδοσή μας ήταν καλή. Ήμασταν αισθητά βελτιωμένοι σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι. Η αναμέτρηση τελείωσε στην αποβολή του Σισκόφσκι. Κρατάμε την προσπάθεια και τη βελτίωση. Συγχαρητήρια στη Νέα Σαλαμίνα".
Χριστόδουλος Χριστοδούλου:
Αρχικά: "Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι με μια ομάδα που παλεύει για βαθμούς με νέο προπονητή. Ισορροπημένο το πρώτο ημίχρονο, ξεκινήσαμε ιδανικά το β' μέρος και δίκαια κερδίσαμε. Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές και τους συνεργάτες μου, να ευχαριστήσω τον κόσμο που ήταν εξαιρετικός. Να ξεκουραστούμε στη διακοπή και να συνεχίσουμε για τη δύσκολη συνέχεια".
Για το απόρθητο φρούριο και την εξάδα: "Η έδρα είναι το σπίτι σου και είναι σημαντικό. Νιώθουμε τον παλμό του κόσμου. Μην ξεχνάτε με ποιους παίξαμε εκτός, ήταν όλα δύσκολα. Είχαμε ευκαιρίες για νίκες και ισοπαλίες, το πιστεύω ενωμένοι σαν οικογένεια και στα εντός και στα εκτός".