Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Δείτε τις δηλώσεις του ποδοσφαιριστή της Ανόρθωσης, Μούσα Ουαγκέ, μετά την νίκη επί της Ομόνοιας με 2-0..

 

 

 

Αναλυτικά: 

«Πολύ καλό παιχνίδι, δεν ήμασταν τόσο καλοί στο πρώτο, αλλά στο δεύτερο αναλάβαμε πρωτοβουλίες, παίξαμε πιο επιθετικά, δείξαμε ότι θέλαμε τη νίκη, σκοράραμε και την πήραμε.

Ο προπονητής ήταν πολύ ήρεμος και επαγγελματίας στο ημίχρονο, μας είπε να συνεχίσουμε και να κάνουμε το παιχνίδι μας»,