Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών ύστερα από την νίκη του Άρη επί του Οθέλλου με 1-0, στο πλαίσιο της 9ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Cyta..
Αλεξέι Σπιλέφσκι:
«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, είχαμε και καλύτερες εμφανίσεις απέναντι σε τέτοιους αντιπάλους, έπρεπε να είχαμε τελειώσει νωρίτερα τον αγώνα, αλλά δεν ήμασταν καλοί στα τελειώματα. Το καλό είναι ότι δεν επιτρέψαμε απειλές για την εστία μας.
Η παρουσία μας στην κορυφή δεν λέει κάτι, είναι μια στιγμιαία απεικόνιση της σεζόν. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο και πρέπει να είμαστε σοβαροί σε όλους τους αγώνες, όλοι θέλουν να πάρουν αποτέλεσμα απέναντί μας.
Θα περάσει από MRI ο Γιαγκό κι ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό»
«Είμαι ικανοποιημένος από τη νίκη και την απόδοση, αν λάβουμε υπόψη ότι δώσαμε πολλούς αγώνες μαζεμένους. Ήταν ένα από τα καλύτερα παιχνίδια απέναντι σ’ αυτές τις ομάδες. Όταν χάνουμε την αυτοσυγκέντρωση μας γίνεται αγχωτικό το παιχνίδι και γι’ αυτό φώναζα. Μπορούσαμε να πετύχουμε και δεύτερο γκολ, είχαμε φτιάξει ευκαιρίες. Εύχομαι να μην είναι σοβαρός ο τραυματισμός του Γιαγκό, είναι σημαντικός παίκτης για μας. Είναι ένας μαραθώνιος, η προσοχή μας είναι τώρα στη Νέα Σαλαμίνα. Τα μεγάλα παιχνίδια της Ευρώπης δίνουν αυτοπεποίθηση στους παίκτες. Είναι πλεονέκτημα για μας κι όχι μειονέκτημα».
Για τον Γιαγκό, πρόσθεσε: «Θα περάσει από MRI και θα δούμε. Χτύπησε το στήθος, είναι από την πρόσκρουση στο έδαφος, εύχομαι να μην είναι κάτι το σοβαρό».
Μίχαλ Στσάσνι:
«Είχαμε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι με ένανα πολύ καλό αντίπαλο. Θέλαμε την ισοπαλία, την αξίζαμε, αλλά έπρεπε να είχαμε τελειώσει μία από τις τρεις ευκαιρίες μας στο πρώτο ημίχρονο.
Δεν το πετύχαμε, δίκαιη νίκη του Άρη, συγχαρητήρια όμως στους παίκτες μου. Έχουμε δουλειά μπροστά μας και πιστεύω ότι θα καταφέρουμε αυτό που θέλουμε.
Νιώθω την Κύπρο ως πατρίδα μου κι ας γεννήθηκα στην Πράγα. Ήμουν επτά χρόνια στην Κύπρο, ο γιος μου γεννήθηκε στη Λεμεσό»