Διαβάστε όσα δήλωσε μιλώντας στην Cablenet ο βοηθός προπονητή του ΑΠΟΕΛ, Ζοσέ Ντομίνγκες, μετά τη νίκη - πρόκριση με 2-0 επί της Πέγειας στο ΓΣΠ.
Αναλυτικά όσα είπε:
«Το πιο σημαντικό επετεύχθη, ήταν να δώσουμε παιδιά σε λεπτά που δεν είχαν πολύ χρόνο συμμετοχής. Και στον Κβιλιτάια που ήταν τραυματίας, χρειάζεται χρόνο. Πετύχαμε αυτό που θέλαμε. Το σκορ μπορούσε να είναι μεγαλύτερο. Πρέπει να πιστώσουμε τους παίχτες, είχαμε τρία παιχνίδια στη σειρά. Έπρεπε να κάνουμε διαχείριση. Το πετύχαμε κι είμαστε χαρούμενοι, αυξάνονται οι επιλογές για το μέλλον».
Για τη βελτίωση των προηγούμενων αγώνων στο κάθετο παιχνίδι κι αν έπαιξε ρόλο ο Γαβριήλ: «Έπρεπε να προσαρμοστούμε στο προφίλ του παίχτη και ο Γαβριήλ το δίνει αυτό, παίζει κάθετα, είναι γρήγορος. Έχουμε παίχτες που μπορούν να το κάνουν, Δώνης, Εντονγκαλά, είναι σημαντικό. Βελτιωνόμαστε στο παιχνίδι στον χώρο όμως κάποτε οι κινήσεις γίνονται λίγο πιο νωρίς ή λίγο πιο αργά».
"Αυτά τα παιχνίδια είναι πάντα δύσκολα γιατί μπορεί να υπάρχουν εκπλήξεις. Ήταν ευκαιρία να δώσουμε χρόνο σε κάποιους παίκτες, όπως τον Σατσιά που είχε δύο ασιστ, τον Βρόντη που ξέρουμε τη ποιότητα ποδοσφαιριστή είναι όμως δεν βρίσκαμε τον χρόνο για να του δώσουμε, ήταν ευκαιρία για τους τραυματίες όπως τον Κβιλιτάια ο οποίος μπορεί να μην σκόραρε όμως ήταν ευκαιρία να έχει ανταγωνιστικά λεπτά για να νιώθει πιο δυνατός. Το ίδιο και για τον Τομανέ και τον Δώνη που είχε αρκετό καιρό να αγωνιστεί. Επίσης κάποια άλλα παιδιά όπως ο Πάρης και Καραμανώλης, οι Κονσταντίνοφ και Πέτροβιτς που θα είναι τιμωρημένοι με Καρμιώτισσα ήταν μια ευκαιρία σήμερα να κρατηθούν σε εγρήγορση. Ακόμα και τον Ζέφτε τον διαχειριστήκαμε και θέλαμε να τον ξεκουράσαμε για αυτό τον κάναμε αλλαγή. Θέλαμε να κάνουμε διαχείριση, θα μπορούσαμε να σκοράρουμε κι άλλα γκολ όμως όταν κάνεις πολλές αλλαγές ξέρουμε πως η ομάδα δεν θα αναπτύσσεται όπως σε προηγούμενα παιχνίδια όμως είναι κι αυτό μέρος της προόδου. Είμαστε χαρούμενοι γιατί το πιο σημαντικό ήταν να κερδίσουμε και να πάρουμε την πρόκριση”