Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
κκκ

Δείτε όλα όσα είπε ο βοηθός προπονητής του ΑΠΟΕΛ, Ζοζέ Ντομίνγκεζ μετά την νίκη 5-1 επί του Εθνικού Άχνας στο ΓΣΠ! 

«Κάναμε καλό ξεκίνημα. Οι παίκτες ακολουθήσαν κατά γράμμα τη στρατηγική. Καταφέραμε να πετύχουμε γκολ. Είμαι ευχαριστημένος για όλα όσα έδωσαν οι παίκτες. Προσπεράσαμε τις απουσίες. Είχαμε μια φανταστική μέρα, πετύχαμε πέντε γκολ και αυτό είναι ιδανικό για την ομάδα».

Για τις επιθετικές δυνατότητες της ομάδας: «Πιστεύουμε στις δυνατότητες μας. Τα γκολ δίνουν αυτοπεποίθηση. Είχαμε κάποιες απουσίες σήμερα όμως γεννήθηκαν κάποιες ευκαιρίες για άλλους. Ο Σταύρος Γαβριήλ έκανε ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι όπως και στο παιχνίδι με την Πάφο. Πρέπει να συνεχίσουμε με αυτό τον τρόπο».

Για την εμπειρία του ως πρώτος προπονητής: «Ήταν εύκολο για μένα γιατί ο Σα Πίντο είναι παθιασμένος προπονητής και μας μεταφέρει τα πάντα. Ο πρώτος προπονητής είναι μεταδοτικός, αυτό θέλω και εγώ».

Στην δημοσιογραφική συνέντευξη, ο Πορτογάλος τεχνικός είπε:

Από την άλλη ο τεχνικός του Εθνικού Άχνας Άνχελ Λόπεθ σημείωσε: