Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
χψχψ

Στο 38ο λεπτό η Ομόνοια παρά το γεγονός ότι παίζει με 10 ποδοσφαιριστές κατάφερε να κάνει το 2-0 κόντρα στον ΑΠΟΕΛ!

Η φάση ξεκίνησε με ασυνεννοησία στην άμυνα του ΑΠΟΕΛ, με τον Κακουλλή να κλέβει, να σερβίρει στον Σίμιτς, ο οποίος από κοντά έκανε το 2-0 για τους πράσινους!

Δείτε το γκολ: