Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
α

Συνέντευξη τύπου ενόψει του αγώνα του ΑΠΟΕΛ με την Γάνδη παρέθεσε στο ΓΣΠ ο Σα Πίντο. Παρών και ο Ισάμ Σιεπάκ

Οι δηλώσεις του Πορτογάλου τεχνικού:

"Είμαστε το ΑΠΟΕΛ, έχουμε πολλές και μεγάλες ανατροπές στην Ευρωπαική ιστορία μας, ήταν άδικο το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα, θα κάνουμε ότι μπορούμε για να προκριθούμε".

"Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι αλλά τίποτα δεν είναι αδύνατο στο ποδόσφαιρο. Δουλέψαμε σκληρά για να είμαστε έτοιμοι για την πρόκληση. Όλοι το πιστεύουμε όπως και ο κόσμος και αυτό είναι πολύ θετικό, μας δίνει κίνητρο. Θα κάνουμε τα πάντα για να μπούμε στους ομίλους".

Η παρουσία του κόσμου; "Αποφασιστικής σημμασίας. Είναι αποφασιστικό για εμάς να γεμίσει το στάδιο όσο γίνεται. Αυτό περιμένουμε από τον κόσμο μας. Ξέρουμε ότι όταν πιστεύουν και αυτοί και εμείς, μπορούμε να τα καταφέρουμε. Μόνο μαζί μπορούμε. Πρέπει να έρθουν όλοι".

Ισσάμ Σιεπάκ: "Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι αλλά τίποτα δεν είναι αδύνατο στο ποδόσφαιρο. Δουλέψαμε σκληρά για να είμαστε έτοιμοι για την πρόκληση. Όλοι το πιστεύουμε όπως και ο κόσμος και αυτό είναι πολύ θετικό, μας δίνει κίνητρο. Θα κάνουμε τα πάντα για να μπούμε στους ομίλους".