Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
3

Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών μετά την νίκη της ΑΕΛ επί της ΑΕΖ με 4-3.. 

 

Λιάσος Λουκά:

"O κόσμος απόλαυσε ένα καλό παιχνίδι, με όμορφα γκολ. Προχωράμε. Ήταν τα παιδιά στο παιχνίδι. Για την πρώτη κόκκινη εξάντλησε όλη την αυστηρότητα πανω μας ή σε κάποια φάουλ, είμαστε μια ομάδα που χτίστηκε φέτος. Θα το προσπαθούμε.

Σκοράραμε τρία γκολ. Αν δεν ερχόταν αυτή η κόκκινη κάρτα θα μπορούσε το παιχνίδι να γίνει και 5 -0 και 6-0 υπέρ μας, έτσι θεωρώ εγώ. Τώρα δεν σημαίνει ότι για μια κόκκινη κάρτα έπρεπε να οπισθοχωρήσουμε τόσο"

"Συγχαρητήρια στην ΑΕΛ, καλή συνέχεια και στον φίλο μου τον Χρίστο. Ότι δουλέψαμε μας βγήκε 100%. Σε μια φάση άλλαξαν ισορροπίες. Δεν έχω καθαρή άποψη αν ήταν κόκκινη"

"Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές μας για την προσπάθεια. Kρατούμε τα θετικά. Ξανά συγχαρητήρια στην ΑΕΛ"

"Η κόκκινη κάρτα έπαιξε σημαντικό ρόλο. Τα ατομικά λάθη πάντα θα γίνονται. Να δούμε τις λεπτομέρειες. Στο 3ο γκολ θα μπορούσαμε να αντιδράσουμε καλύτερα. Θέλουμε όσο πιο σύντομα να πάρουμε βαθμούς".

"Αν βρούμε δανεικούς θα πάρουμε. Ο Ευαγόρας Αντωνίου είναι μαζί μας. Θα μας βοηθήσει".

Χρίστος Χαραλάμπου:

 

«Ήταν δύσκολο παιχνίδι, παρόλο που παίζαμε με μια νεοφώτιστη στην έδρα μας, το πρώτο 15λεπτο ήρθε να το επιβεβαιώσει. Στις τρεις φορές που πέρασε το κέντρο έβαλε δύο γκολ κι ήταν παρόμοια με αυτά που δεχόμασταν στα πρώτα φιλικά και αυτό με ανησύχησε. Στα τελευταία φιλικά και στο επίσημο με τη Δόξα δεν το είχαμε. Το να μην διατηρήσεις κάτι που διορθώθηκε είναι ευθύνη του προπονητή. Μέχρι να βρούμε τα πόδια μας δεν αποσυντονιστήκαμε, βάλαμε την μπάλα κάτω, κερδίσαμε την κόκκινη σε ένα τετ-α-τετ, είχαμε υπομονή, πετύχαμε πολύ όμορφα, απίστευτα γκολ, το γυρίσαμε και παρά την ψυχρολουσία με το 3-3 είχαμε πάλι την υπομονή και καθαρό μυαλό πετύχαμε ένα άλλο υπέροχο γκολ και δίκαια νικήσαμε. Ξέρουμε ακριβώς πού ήταν το πρόβλημα, θα φροντίσουμε να μην επαναληφθεί. Στο δεύτερο ημίχρονο μία φάση δεχθήκαμε.

Για το τι έφταιξε για το άσχημο ξεκίνημα: «Ίσως ο ενθουσιασμός με τόσο κόσμο να μπούμε παρορμητικά... Αλλά όταν επιτίθεσαι δεν μπορείς να αφήνεις ακάλυπτη την άμυνα σου».

Για αριστερό μπακ: Δεν υπάρχει κάτι αυτή τη στιγμή που να είμαστε σε συζητήσεις αλλά αν προκύψει κάτι ίσως το εξετάσουμε. Είμαι ικανοποιημένος με το ρόστερ, θα επανέλθει σε 1-1,5 μήνα ο Νεοφύτου.

Για Χέντι και Σρνιτς: «Ήταν ένα ρίσκο (σ.σ. το να αγωνιστούν) όμως εκ του αποτελέσματος πήραμε σωστή απόφαση. Ο ένας δεν είναι έτοιμος, ο άλλος ήρθε πριν τρεις μέρες. Τα γκολ τους βοήθησαν στην ανατροπή».

Για Πάφο: «Πάρα πολύ σημαντικό παιχνίδι. Το κλίμα είναι πολύ καλό, έχουμε αυτοπεποίθηση και όποιος μας υποτιμήσει θα έχει πρόβλημα».