Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών μετά την ισοπαλία, 3-3, μεταξύ της Καρμιώτισσα και της Ομόνοιας.. 

 

Σωφρόνης Αυγουστή: 

"Είναι δική μας η ευθύνη και πρώτος ο προπονητής είναι που ευθύνεται. Αρχίσαμε με τον καλύτερο τρόπο, ήμασταν μπροστά, μετά δεν ήμασταν καλοί. Δώσαμε δικαίωμα στον αντίπαλο, έπρεπε να κρατήσουμε μπάλα. Έπρεπε να κλειδώσουμε το παιχνίδι. Πρέπει να κρατάμε το ρυθμό και να τελειώνουμε τα παιχνίδια. Θα αναλύσουμε το παιχνίδι. Ήταν ένα μάθημα και θα δω ποιοι μπορούν να ακολουθήσουν αυτό το γκρουπ.

Έγινε προσπάθεια, πήραμε προβάδισμα με 3-1 και εκεί είναι που χρειάζεται περισσότερη προσπάθεια. Όταν έχεις δύο τέρματα προβάδισμα πρέπει να παίρνεις τους τρεις βαθμούς.

Σήμερα έχουμε αυτό το γκρουπ παικτών και πρέπει να το βελτιώσουμε. Κάναμε πολλά λάθη, έχουμε ένα μεγάλο παιχνίδι τώρα και πρέπει να δούμε μπροστά.

Η Καρμιώτισσα ήταν βελτιωμένη όμως τα δικαιώματα τα δώσαμε εμείς."

 

Φλοριν Μπράτου: 

"Πολύ σημαντικός βαθμός. Τρέξαμε μέχρι το τέλος, κάναμε πολύ καλή εμφάνιση. Είμαι ικανοποιημένος από τους παίκτες μου, με όλο το σεβασμό στην Ομόνοια είχαμε τον έλεγχο. Και με την Πάφο είχαμε καλές στιγμές παρά την ήττα. Κρατώ και την αντίδραση της ομάδας μου. Ήταν ένας πόντος σαν τρεις. Δίνει αυτοπεποίθηση ο σημερινός αγώνας."