Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
δ

Η συνέντευξη τύπου του προπονητή του ΑΠΟΕΛ Ρικάρντο Σα Πίντο για τον αυριανό αγώνα με την Γάνδη.

"Είμαστε σε πολύ καλή κατάσταση προερχόμαστε από 5 συνεχόμενες νίκες, τέσσερις στην Ευρώπη και μία στο πρωτάθλημα. Είμαστε πολύ θετικοί και θα κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας για να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα" 

Σχόλιο για ότι είχε δουλέψει παλαιότερα στο Βέλγιο:"Είναι διαφορετικές εποχές. Είχαμε πολύ καλή σεζόν, κάναμε εξαιρετική δουλειά, είμαι περήφανος που δούλεψα στη Σταντάρ και τα όσα πετύχαμε. Μου αρέσει το βελγικό πρωτάθλημα, έχει ποιότητα. Δεν θα έλεγα ότι είναι πλεονέκτημα, δεν θα μου δώσει κάτι συγκεκριμένο. Απέναντί μας μία ομάδα που είναι πιο ψηλά στο ράνκινγκ της ΟΥΕΦΑ, με υψηλότερο μπάτζετ."

"Μελετήσαμε πολύ την Γάνδη, έχουν γρήγορους παίκτες, παίζουν διαφορετικά συστήματα, έχουν εμπειρία αλλά εμείς πρέπει να αξιοποιήσουμε τις ευκαιρίες μας και πρέπει να πιστέψουμε. Επίσης να είμαστε προσεκτικοί και ήρεμοι με αυτοπεποίθηση ότι μπορούμε να αποκλείσουμε αυτήν την ομάδα".