Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σ

Μιλώντας στη συνέντευξη  τύπου του ενόψει του αυριανού (23/08) αγώνα με το ΑΠΟΕΛ, ο τεχνικός της Γάνδης Χάιν Βανχάεζεμπρουκ, σχολίασε αφού ερωτήθηκε ένα παλιό συμβάν με τον προπονητή των γαλαζοκιτρίνων Ρικάρντο Σα Πίντο.

«Θα είμαι ευγενικός και θα του σφίξω το χέρι» δήλωσε.

Το 2017  ο τεχνικός του ΑΠΟΕΛ βρισκόταν στον πάγκο της Σταντάρ Λιέγης και ο Χάιν Βανχάεζεμπρουκ σε αυτόν της Άντερλεχτ.

Είχαν λογομαχήσει, λόγω της κίνησης του πρώτου να σωριαστεί στο έδαφος μετά που δέχθηκε ποτήρι με μπύρα από την κερκίδα.

Η Σταντάρ Λιέγης έιχε κερδίσει 1-0 το παιχνίδι και προκρίθηκε στα προημιτελικά του κυπέλλου.