Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών, μετά την νίκη του ΑΠΟΕΛ επί της ΑΕΖ με 2-0..
Ρικάρντο Σα Πίντο:
"Το πρώτο μέρος ήταν μοιρασμένο, δεν είχε τόση πολλή ποιότητα. Ξέρουμε ότι είναι μια ομάδα που πάει στις δυνατές μονομαχίες. Δεν είχαμε την εμφάνιση που θέλαμε. Φυσικά κάναμε αλλαγές και δεν ήταν εύκολο για τους παίκτες που άρχισαν. Στο β' μέρος κάναμε δυο αλλαγές γιατί πιστεύαμε ότι θα δώσουνε κάτι στην ομάδα. Θέλαμε να παίξουμε πιο κάθετα. Με τέτοιους αντιπάλους πρέπει να έχουμε κινητικότητα και να είμαστε γρήγοροι και απλοί. Στο β' μέρος το κάναμε.Ο Μαρκίνιος σκόραρε δυο γκολ και πιστεύω ήταν δίκαιο για το πως πήγε το παιχνίδι. Καταφέραμε να κερδίσουμε σε πρεμιέρα μετά από 3 χρόνια. Δεν μπορώ να ζητήσω κάτι περισσότερο από την ομάδα. Είμαι περήφανος!".
Για τον Σαρφό: «Ο Σαρφό είναι τραυματίας, έχει ενοχλήσεις στον προσαγωγό. Θέλαμε να είναι απόλυτα έτοιμος, σε αυτό το ματς δεν ήταν διαθέσιμος, ενώ θα είναι εκτός και στο πρώτο ματς με τη Γάνδη. Ας ελπίσουμε να είναι έτοιμος στη ρεβάνς».
Λατρεύω αυτή την ατμόσφαιρα. Έχω μεγάλο πάθος, λατρεύω το ποδόσφαιρο και αναπνέω για το ποδόσφαιρο. Έχω την τύχη να έχω δυο πάθη στην ζωή μου. Πρώτα το ποδόσφαιρο σαν ποδοσφαιριστής και τώρα σαν προπονητής. Είμαι τυχερός γιατί κάποιοι άνθρωποι δεν βρίσκουν το πάθος τους. Εγώ το βρήκα στο καλύτερο άθλημα του κόσμου. Παίζω και άλλα αθλήματα αλλά το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου. Πάντα έχω καλή σχέση με τον κόσμο γιατί θέλω πάντα να δίνω τα πάντα στην ομάδα μου και να βλέπω την ομάδα μου να τα δίνει όλα και τον κόσμο να υποστηρίζει. Ξέρω πως είμαστε στην αρχή και δεν θα είναι όλα όμορφα πάντα αλλά θέλω να ξέρουν ότι εγώ και οι παίκτες μου θα δίνουμε τα πάντα. Θέλω να τους ζητήσω να μην μας αφήσουν ποτέ μόνους. Έχουμε εξαιρετική σχέση, μου αρέσει πολύ αυτό και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι".
Κάνατε πολλές αλλαγές, ίσως το ρίσκο ήταν πολύ μεγάλο; "Ξέρω ότι ρίσκαρα αλλά πρέπει να το κάνω για να είμαι δίκαιος με όλους τους παίκτες που προσπαθούνε σκληρά για ευκαιρίες. Το δίκαιο είναι να δίνω ευκαιρίες σε όλους, δεν έχω μόνο 14-15 παίκτες. Πιστεύω σε όλους και όλοι θα έχουν ευκαιρίες. Αναλαμβάνω αυτό το ρίσκο και πιστεύω ήταν η σωστή στιγμή να το κάνω".
ΕΔΩ το βίντεο!
Λιάσος Λουκά:
"Καλή ποδοσφαιρική χρονιά. Συγχαρητήρια στο ΑΠΟΕΛ για τη νίκη του. Ότι καλύτερο και στην Ευρώπη και στο ΑΠΟΕΛ και στον Άρη. Ξέραμε ότι θα παίζαμε με μια πολύ καλή ομάδα. Σταθήκαμε πάρα πολύ καλά, ήμασταν ανταγωνιστικοί ως το τελευταίο λεπτό. Το πρώτο ημίχρονο ήμασταν ελαφρώς καλύτεροι. Ήταν καλύτερο το ΑΠΟΕΛ στο δεύτερο ημίχρονο. Προσπαθήσαμε να μείνουμε στο παιχνίδι. Είχαμε 2 δοκάρια κι 1-2 σουτ.
Κρατάμε την προσπάθεια των παικτών. Κάθε εβδομάδα θα μπαίνουμε στο γήπεδο για να διεκδικούμε... στόχος μας είναι η παραμονή. Σε κάθε παιχνίδι θα είμαστε το αουτσάιντερ και κάθε παιχνίδι θα προσπαθούμε να βρούμε τις αδυναμίες του αντιπάλου για να εκμεταλλευτούμε τα δικά μας προσόντα.