"Να κοιτάς πάντα ψηλά και να θυμάσαι. Το 2ο ημίχρονο είναι πάντα πιο δύσκολο από το 1ο. Γιατί εκεί κρίνονται τα πάντα. Αύριο στο ΓΣΠ (20:00) όλες οι δυνάμεις μαζί, για να πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε. Ομάδα και Κόσμος, ΕΝΑ. 🟡🔷#APOELFC #namaipalistoplevrosou #monoAPOEL".
- Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
- Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς