Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
4

Δείτε τι δήλωσε ο τεχνικός του ΑΠΟΕΛ, Ρικάρντο Σα Πίντο, μετά την νίκη επί της Ντίλα Γκόριν στη Γεωργία με 0-2..

 

«Δεν ήταν εύκολο παιχνίδι. Ήταν πιο προετοιμασμένοι από εμάς γιατί έχουν περισσότερα παιχνίδια στα πόδια τους. Στο πρώτο ημίχρονο δεν αξίζαμε να σκοράρουμε όμως έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Στο δεύτερο ημίχρονο παίξαμε καλύτερα. Είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα όμως είναι όλα ανοιχτά. Πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στον επαναληπτικό».

Για την απουσία του Κρέσπο στoν επαναληπτικό: «Ο Κρέσπο είναι ένας σημαντικός παίκτης για την ομάδα μας. Ελπίζω να μην είναι σοβαρός ο τραυματισμός του. Έχουμε παίκτες που μπορούν να κάνουν επίσης ένα καλό παιχνίδι στην άμυνα».

Στην διάσκεψη τύπου: 

 

"Στο πρώτο ημίχρονο δεν ήμασταν καλοί. Δεν κρατούσαμε μπάλα, δεν ελέγχαμε τον αγώνα. Ήμασταν τυχεροί που προηγηθήκαμε. Το 0-1 στο πρώτο ημίχρονο δεν ήταν ένα δίκαιο αποτέλεσμα. Στο δεύτερο ημίχρονο βελτιωθήκαμε, κρατήσαμε την μπάλα, σκοράραμε δεύτερο γκολ και πήραμε μια δίκαιη νίκη"