Με ανακοίνωση τους οι οργανωμένοι οπαδοί του ΑΠΟΕΛ αναφέρονται στον πρώτο φιλικό αγώνα στην Κύπρο το ερχόμενο Σάββατο με αντίπαλο την Δόξα στην Περιστερώνα.
«ΞΕΚΙΝΑΜΕ!!!
Ο κόσμος του ΑΠΟΕΛ αποδεικνύει καθημερινά την αρρώστια του για την ομάδα. Το Σάββατο δείχνουμε σε νέους και παλιούς τι σημαίνει ΑΠΟΕΛ»