Με ραδιοφωνικές του δηλώσεις, ο πρόεδρος του Εθνικού Άχνας Κίκης Φιλίππου αναφέρθηκε στην περίπτωση του Μάριου Ηλία, ο οποίος την σεζόν που ολοκληρώθηκε αγωνίστηκε ως δανεικός στον ΑΠΟΕΛ.
«Δεν θέλουμε να υπάρξει καμία εξέλιξη. Επενδύουμε πάνω του. Θέλουμε να δουλέψει και να βρει τον καλό του εαυτό. Έχει το μέλλον μπροστά του».
Θυμίζουμε ότι ο ΑΠΟΕΛ κατέθεσε πρόταση τις προηγούμενες μέρες στον Εθνικό για την απόκτηση του, η οποία όμως απορρίφθηκε. Μένει πλέον να δούμε αν οι γαλαζοκίτρινοι επιστρέψουν με νέα βελτιωμένη πρόταση.