Για το πολύ σημαντικό παιχνίδι με την ΑΕΚ το ερχόμενο Σάββατο αναφέρθηκε ο Τόνι Σαβέβσκι στην καθιερωμένη διάσκεψη τύπου. Αναφέρθηκε επίσης στην απουσίες, στον αποχώρηση του Φρέντι αλλά και στο παιχνίδι του ΑΠΟΕΛ της περασμένη εβδομάδας.
Τι είπε ο Σκοπιανός προπονητής:
Για το παιχνίδι με την ΑΕΚ: "Έχουμε το τελευταίο παιχνίδι, που είναι τελικός και για τις δύο ομάδες. Θα γίνει ένα δύσκολο παιχνίδι κι ελπίζω και πιστεύω ότι και με λίγο παραπάνω τύχη θα είμαστε εμείς αυτοί που θα πάρουμε το ευρωπαϊκό εισιτήριο. Μην ξεχνάμε ότι ήμασταν από την αρχή φαβορί για τον τίτλο και το κύπελλο, αλλά βρεθήκαμε αουτσάιντερ. Θα το παλέψουμε και στο τελευταίο παιχνίδι".
Για τις πολλές απουσίες: "Πιστεύω ότι έχουμε εξίσου καλούς παίκτες, που μπορούν να αντικαταστήσουν αυτούς που λείπουν. Πιστεύουμε σε όλα τα παιδιά. Αποδείξανε και οι υπόλοιποι ότι όποτε τους χρειαστήκαμε έδωσαν το 100%".
Για το γεγονός ότι η Ομόνοια... βολεύεται και με ισοπαλία: "Δεν είμαστε ομάδα που... βολευόμαστε με την ισοπαλία. Ναι μεν μας... βολεύει, αλλά πρέπει να πάμε για τη νίκη. Αν η σκέψη μας μείνει στην ισοπαλία θα είναι επικίνδυνο. Πρέπει να κάνουμε το παιχνίδι μας".
Για το ευρωπαϊκό εισιτήριο: "Σκεφτόμαστε μόνο τη νίκη. Το έχουμε στο πίσω μέρος του μυαλού μας, αλλά και όταν βρεθήκαμε και εκτός τετράδας το προσπαθήσαμε και το... παλέψαμε".
Για το ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ: "Όταν έχεις ένα σερί, είναι λογικό ότι κάποια στιγμή κάτι μπορεί να πάει στραβά. Έπρεπε να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι για να μην μιλάμε τώρα για τελικό με την ΑΕΚ. Το είπα ότι το ΑΠΟΕΛ θα ήταν ψυχολογικά πιο ανεβασμένη ομάδα και ήταν λογικό ότι είχαμε πίεση και άγχος και δεχθήκαμε κάποια γκολ. Μην ξεχνάμε, όμως, ότι βάλαμε και εμείς τρία. Χωρίς να αποτελεί δικαιολογία το παιχνίδι το έχουμε "κερδίσει".
Για το Φρέντι: "Είναι από τις στιγμές που δεν ξέρεις πώς να αντιδράς. Ειναι μια δύσκολη απόφαση και πρέπει να λειτουργήσεις και ανθρώπινα, από τη στιγμή που ίδιος ο παίκτης δεν άλλαζε γνώμη. Προσπάθησα να τον πείσω, αλλά...".
Τη γενικότερη άποψή του για το πρωτάθλημα και την έξοδο στην Ευρώπη: "Όποια ομάδα και να έπαιρνε πρωτάθλημα θα το άξιζε πιστεύω και όποια ομάδα πάει Ευρώπη το αξίζει επίσης".
Για το πλάνο και την επόμενη μέρα: "Άρχισε ήδη να... τρέχει. Δεν μπορείς να το αποφύγεις".