Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
4

Δείτε τις δηλώσεις των δύο τεχνικών ύστερα από την νίκη του Απόλλωνα επί της Ομόνοιας με 2-1..

Σωφρόνη Αυγουστή 

"Συνεχίζουμε τη προετοιμασία μας για τον αγώνα της 24ης Μαίου. Υπήρχαν θετικά και αρνητικά. Ξεκινήσαμε καλά και ελέγχαμε το παιχνίδι. Μας προβλημάτισε το 2ο ημίχρονο. Όταν έρθει μια χαλάρωση έρχονται και τα λάθη. Είναι πολύ σημαντικό να κρατήσουμε πολλά πράγματα από το παιχνίδι. Πρέπει να είναι έτοιμοι όλοι οι ποδοσφαιριστές. Είτε 10, είτε 20 για να βοηθήσουν τους υπόλοιπους. Δεν έχει πολλά λόγια, ευχαριστώ τον κόσμο που ήρθε και μας στήριξε. Για τον τελικό να πω ότι δεν υπάρχει φαβορί. Δεν έχουμε κάνει τίποτα. Είναι ξεκάθαρο. Πρέπει να συνεχίσουμε στις 24 του μήνα. Όταν χαλαρώσεις έρχονται προβλήματα."

Μάρκο Μπαρούν: 

"Καλησπέρα. Είχαμε δύο πολύ διαφορετικά ημίχρονα. Μας βοήθησαν οι οπαδοί μας για να σκοράρουμε και δεύτερο τέρμα και να πάρουμε τη νίκη. Είμαστε χαρούμενοι που μείναμε στους στόχους μας και πλησιάσαμε πιο κοντά στον στόχο της Ευρώπης".

Για τη διαφορά που μειώθηκε...

"Η αλλαγή στη ψυχολογία έφερε σίγουρα αυτή την αντίδραση και βοήθησε την ομάδα να φτάσει στο σημείο που είναι σήμερα. Είμαστε οι πρωταθλητές ακόμη και αυτό δεν ήταν τυχαίο. Έχουμε φτάσει πιο κοντά στον στόχο μας που είναι η έξοδος στην Ευρώπη".

Για τα ματς με Άρη και ΑΠΟΕΛ...

"Έχουμε τρεις δύσκολους αγώνες. Εστιάζομαι τώρα στο ματς με τον Άρη. Ο Άρης είναι μια πολύ καλή ομάδα, έχει καλούς ποδοσφαιριστές. Η ομάδα έχει βάθος και περιμένουμε ένα δύσκολο αγώνα".