Οι δηλώσεις του ροέδρου της Ομόνοιας:
"Συγχαρητήρια στο ΑΠΟΕΛ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Το κέρδισε δίκαια και το αξίζει. Συγχαρητήρια και στον Ιβάν Γιοβάνοβιτς και του εύχομαι το καλύτερο στη συνέχεια. Δεν έχουν να κάνουν με το ΑΠΟΕΛ όσα θα πω, αλλά με τη διαιτησία. Απλά θα σας πω κάποιους κανόνες που σήμερα άλλαξαν. Ξέρουμε ότι ένας ποδοσφαιριστής είναι οφσάιντ όταν δεν καλύπτεται από δύο ποδοσφαιριστές άλλης ομάδας. Έγινε στο τρίτο γκολ του ΑΠΟΕΛ. Όταν καλύπτεται ή δεν εμπλέκεται στη φάση, όπως στο γκολ που σημειώσαμε (σ.σ.: στο 85΄), δεν είναι οφσάιντ. Αυτοί είναι κανονισμοί. Τρίτον, όταν πέφτεις με τα δύο πόδια είναι απευθείας κόκκινη κάρτα. Θυμηθείτε τον προηγούμενο αγώνα που παίξαμε με το ΑΠΟΕΛ, όπου ήταν ο ίδιος διαιτητής. Ακριβώς η ίδια φάση με τον Μαργκάσα σήμερα με τον Ολιβέιρα στο Σπούνγκιν. Ήταν και πιο βίαιο ακόμα το σημερινό και ήταν κόκκινη κάρτα. Δεν μπορούν όλες οι αμφισβητούμενες φάσεις να πηγαίνουν εναντίον μας. Έχει να κάνει με τους διαιτητές αυτό που λέω και όχι με το ΑΠΟΕΛ. Για το πέναλτι δεν θα πω μπορεί να ήταν ή να μην ήταν.".
"Αν αυτός βραβεύεται ως ο καλύτερος διαιτητής, τότε έχουμε πρόβλημα. Εγώ απλώς σας λέω τους κανονισμούς, δεν σχολιάζω τις φάσεις. Είτε φωνάξεις είτε όχι ο καθένας κάνει τα δικά του. Πριν τελειώσει το ματς μπήκαν οπαδοί του ΑΠΟΕΛ στο γήπεδο. Έπρεπε να αποχωρήσουν οι οπαδοί και να συνεχιστεί. Οι καθυστερήσεις; Τρία λεπτά. Με τόσες κίτρινες, πέναλτι, μόνο τρία λεπτά! Η Ομόνοια θα πάει Ευρώπη είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι".