Tην εβδομαδιαία του διάσκεψη Tύπου παραχώρησε το μεσημέρι ο Τόνι Σαβέφσκι.
Ο τεχνικός της Ομόνοιας αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στο προσεχές ντέρμπι με αντίπαλο τo AΠΟΕΛ.
Τι είπε ο Σκοπιανός προπονητής:
Για το ντέρμπι με το ΑΠΟΕΛ: "Έχουμε ένα σημαντικό παιχνίδι για μας, όσο και για το ΑΠΟΕΛ που θα πανηγυρίζουν. Για εμάς είναι μεγάλη υποχρέωση και μεγάλη ανάγκη να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι. Είναι επικίνδυνο το παιχνίδι, αφού οι αντίπαλοι τελείωσαν τις υποχρεώσεις τους και θα είναι πιο άνετοι. Ελπίζω και εύχομαι να είμαστε καλά και να προσπαθήσουμε να τελειώσουμε το θέμα έξοδος στην Ευρώπη".
Για τις ομοιότητες του αγώνα με αυτό του 2004: "Επειδή δεν θυμάμαι και πολλά, καμία περίπτωση δεν είναι η ίδια. Εμείς έχουμε μεγάλη ανάγκη για να κερδίσουμε. Χωρίς πίεση, χωρίς άγχος και χωρίς φόβο".
Αν θα επηρεάσει η διακοπή: "Ελπίζω ότι θα είμαστε καλά. Και πριν τα πλέι-οφ είχαμε διακοπή. Ελπίζω πως δεν θα έχουμε κάποιο πρόβλημα".
Για το αν αλλάζει κάτι σε σχέση με τη νίκη 3-0 στο προηγούμενο παιχνίδι: "Όλες οι ομάδες δεν έχουμε κάτι νέο να παρουσιάσουμε. Είναι πόση δίψα έχεις παραπάνω και να είσαι σε καλή μέρα".
Για τον προγραμματισμό: "Όλα αυτά είναι υποθετικά. Πάντα παίζει ο σχεδιασμός, δεν σταματά ποτέ. Αυτό που μας... καίει εμάς είναι να τελειώσουμε αν μπορούμε από μεθαύριο νικώντας το ΑΠΟΕΛ για να έχουμε στα... χέρια μας την Ευρώπη και να μπορούμε να κάνουμε προγραμματισμό".
Για τα Ελλαδικά δημοσιεύματα για ενδιαφέρον του ΠΑΟΚ για κάποιους παίκτες: "Δεν μας ενδιαφέρει τίποτα απ' όλα αυτά. Ότι έρθει... είναι στη διάθεση της διοίκησης".
Για την εξαιρετική παρουσία της Ομόνοιας στα πλέι οφ: "Δεν μας λέει κάτι αυτό. Εμείς θέλουμε να πάρουμε το εισιτήριο που οδηγεί στην Ευρώπη. Τα υπόλοιπα είναι λόγια και αναμνήσεις. Με τα δεδομένα που έχουμε μπροστά μας είναι ότι καλύτερο η έξοδος στην Ευρώπη. Μετά από 10 χρόνια δεν θα θυμάται κανείς ότι παίξαμε την καλύτερη μπάλα ή το μηδέν στην άμυνα".