Τη νίκη που θα της εξασφαλίσει Ευρωπαϊκό εισιτήριο θέλει να πανηγυρίσει η Ανόρθωση στο ντέρμπι της Κυριακής με αντίπαλο την Ομόνοια. Ο Πάμπος Χριστοδούλου, ο οποίος ακόμη να γευτεί τη χαρά της νίκης στον πάγκο της Κυρίας, καλείται να ξεπεράσει και πάλι αρκετά αγωνιστικά προβλήματα. Συγκεκριμένα, για το παιχνίδι που θα διεξαχθεί στο ΓΣΠ στις πέντε το απόγευμα, ο Κύπριος τεχνικός, δεν υπολογίζει στους τιμωρημένους ʼντιτς, Λαβόρδε, Βαλβέρδε, Ζόρζε αλλά και στους τραυματίες Σπαντάτσιο και Σιέλη.
Σύμφωνα με τοποθέτηση της επίσημης Ανόρθωσης, ο σύλλογος έχει συμπληρώσει επιτυχώς το φάκελο για τα κριτήρια Μαρτίου, καθώς έχει βρει το ποσό που χρειαζόταν. Ωστόσο, αναφορικά με κριτήρια που έπονται για το μήνα Ιούνιο το εγχείρημα θα είναι σαφώς δυσκολότερο.
Την προοπτική του να ανέβει η ομάδα για πρώτη φορά στη δεύτερη θέση καλοβλέπουν όλοι στην Ομόνοια. Οι «πράσινοι» που αγνοούν την ήττα από την 19η αγωνιστική, όταν είχαν χάσει από την Ανόρθωση με 1-3 στο ΓΣΠ, θέλουν να πανηγυρίσουν μπροστά από τον κόσμο τους την πρώτη τους νίκη στο πρωτάθλημα απέναντι στην Κυρία. Μία νίκη που εάν επιτευχθεί θα δώσει τεράστιο προβάδισμα στην ομάδα του Τόνι Σαβέφσκι, σε ότι αφορά την κατάληψη θέσης που χαρίζει Ευρωπαϊκό εισιτήριο.
Ο τεχνικός των πρασίνων, δεν αντιμετωπίζει ιδιαίτερα αγωνιστικά προβλήματα αφού οι Λεάντρο και Ασίς υπολογίζονται. Εκτός είναι μόνο ο Ζοάο ʼλβες. Διαιτητής της αναμέτρησης Ομόνοια – Ανόρθωση, είναι ο Χαράλαμπος Σκαπούλης