Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
μπο

Παρά την πρόκριση επί της ΑΕΚ Λάρνακας στα πέναλτι(ολοκληρώθηκαν ισόπαλα 1-1 και τα δύο ενενηντάλεπτα) η Midtjylland αποφάσισε να τερματίσει την συνεργασία της με τον τεχνικό, Bo Henriksen.

Η ανακοίνωση: 

Η απόφαση ελήφθη λίγες μέρες αφότου η FC Midtjylland εξασφάλισε πτην πρόκριση για το Champions League με νίκη επί της Κυπριακής ομάδας, ΑΕΚ μετά από τη διαδικασία των πέναλτι.

Ο Μπο Χένρικσεν, με τον εξωστρεφή, χαρισματικό του τρόπο, ήταν μια πολύ αναγκαία ανάσα φρέσκου αέρα στον σύλλογό μας. Έχει φέρει πολύ  πνεύμα στην ομάδα και δύο φορές στη σειρά κατάφερε να μας οδηγήσει στη φάση των ομίλων στην Ευρώπη, όπως οδήγησε την ομάδα στον τίτλο του κυπέλλου την περασμένη σεζόν. Έχουμε κάθε λόγο να ευχαριστήσουμε τον Μπο για την ενέργεια, το προφίλ και τα αποτελέσματα που έφερε στην FC Midtjylland», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Claus Steinlein.

Παρά την πρόσφατη επιτυχία, η συνεργασία λήγει.

Το 2022 συνολικά, δεν έχουμε λάβει την αναμενόμενη εξέλιξη στη συνολική μας βαθμολογία στο πρωτάθλημα και η εξέλιξη στο στυλ παιχνιδιού και την έκφρασή μας δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας. Σε αυτό το πλαίσιο, μετά από προσεκτική σκέψη, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι χρειαζόμαστε έναν νέο προπονητή και πιστεύουμε ότι το timing είναι πλέον καλό για να χωρίσουν οι δρόμοι μας.