Ο στόχος στον αγώνα με την Αγία Νάπα μετά τις δύο συνεχόμενες ήττες σε πρωταθλημα και Κύπελλο, ήταν η επιστροφή στις νίκες, για να επανέλθει η ηρεμία ενόψει των δύσκολών αγώνων που ακολουθούν.Επιτευχθηκε λοιπόν, και μάλιστα με τον καλύτερο τρόπο, καθώς τα πέντε γκολ και οι πολλές χαμένες ευκαιρίες, έστειλαν μήνυμα ότι για την Ανόρθωση, οι αποτυχίες στους αγωνες με Νέα Σαλαμίνα και Ομόνοια ήταν μία κακή παρένθεση.
Ο Σπαντάσιο με τα δύο γκολ που πέτυχε ανέβηκε στην κορυφή του πίνακα των σκόρερ με 14 τέρματα, ενώ με τα δύο πέναλτι που πέτυχε παραμένει αλάνθαστος στα κτυπήματα από τα 11 βηματα. Το γκολ του Οχαγιον ήταν το πρώτο φετινό του, ενώ θετική ήταν η επίσημη πρώτη του Γκάλαμαζ.
Επόμενος αγώνας είναι με τον Εθνικό στο Δασάκι το Σάββατο, από τον οποίο θα απουσιάσει ο Σιέλης, που υπέστη κάταγμα στο μετατάρσιο και θα μεινει εκτός αγωνιστικής δράσης για περίπου ένα μήνα. Επιστρεφουν οι Ιλίτς, Οκκάς, ενώ στην αποστολή θα συμπεριληφθούν οι Ζόρζε και Βαλβερντ.