Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δηλώσεις στην κάμερα της Cablnet παραχώρησε ο σκόρερ του νικητήριου τέρματος της Ανόρθωσης απέναντι στην ΑΕΛ με 2-1, Πάουλους Αραγιούρι.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Είναι σημαντικό να κερδίζουμε και κερδίσαμε το πρώτο παιχνίδι της χρονιάς και υπάρχουν χαμόγελα.  Πιστεύω ο Σόμα έπαιξε πολύ καλά όπως όλη η ομάδα και είμαστε χαρούμενοι που τον έχουμε. Σήμερα σκόραρα εγώ σε άλλο ματς θα σκοράρει κάποιος άλλος  όμως ήταν μια ομαδική προσπάθεια σήμερα». 

«Είμαστε ευχαριστημένοι για τη δουλειά που έγινε όσο δεν υπήρχαν αγώνες και είμαι αισιόδοξος για το μέλλον»

Για τον αγώνα Κυπέλλου με την Πάφο: «Η Πάφος είναι εξαιρετική φέτος, θα είναι δυνατή. Τους κερδίσαμε φέτος μία φορά με 1-0 όμως θα είναι σίγουρα ένα δύσκολο εκτός έδρας»