Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Την ευθύνη για το νέο αρνητικό αποτέλεσμα της Ατλέτικο Μαδρίτης ανέλαβε με δηλώσεις που έκανε ο Ντιέγο Σιμεόνε.

Η Ατλέτικο «αυτοκτόνησε» στο «Μεστάγια», καθώς δέχτηκε δύο γκολ στις καθυστερήσεις από τη Βαλένθια, μετά από συναρπαστικό ματς και έχασε δύο πολύτιμους βαθμούς (3-3), για την 13η αγωνιστική της La Liga. 

Η ομάδα του Ντιέγκο Σιμεόνε ήταν αρχικά καλύτερη και προηγήθηκε με 3-1 με τα γκολ των Σουάρες (35'), Γκριεζμάν (58') και Βρσάλικο (62'), ενώ οι γηπεδούχοι είχαν ισοφαρίσει προσωρινά στο 51ο λεπτό με το αυτογκόλ του Σάβιτς.

Μείωσαν, όμως, σε 3-2 στο δεύτερο λεπτό στις καθυστερήσεις με τον Ούγκο Ντούρο, ο οποίος στο 97' (!) έγινε το πρόσωπο της βραδιάς διαμορφώνοντας το τελικό 3-3.

Ο Αργεντινός κόουτς των πρωταθλητών Ισπανίας ανέλαβε την ευθύνη για το αρνητικό αυτό αποτέλεσμα: «Οι παίκτες μου έπαιξαν καταπληκτικά για 80-85 λεπτά, αλλά στη συνέχεια αφήσαμε τον έλεγχο του μας και το πληρώσαμε. Αναλαμβάνω την ευθύνη, γιατί όταν έχεις μια τέτοια διακύμανση στο σκορ φταίει και ο προπονητής», τόνισε σχετικά ο «Τσόλο».