Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες στην Ντόχα του Κατάρ η προγραμματισμένη χειρουργική του Γιάννη Κούσουλου, για να αντιμετωπιστεί το οστικό οίδημα που τον ταλαιπωρεί.
Τονίζεται ότι η εγχείρηση που υποβλήθηκε είναι αρκετά δύσκολη και αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι διήρκεσε σχεδόν 2 ώρες.
Πλέον ο ποδοσφαιριστής της Ομόνοιας αναμένεται να επιστρέψει στην Κύπρο για ανάρρωση και στην συνέχεια να μπει σε τροχιά επιστροφής, η οποία σίγουρα θα πάρει μεγάλο χρονικό διάστημα.