Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Η Μάρια Σάκκαρη μίλησε για την μεγάλη πρόκριση στα προημιτελικά του US Open και στάθηκε στις δυσκολίες που βίωσε τις προηγούμενες ημέρες. (Από την ιστοσελίδα sdna.gr)

AΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ: Βίκυ Γεωργάτου.

«Δεν ήθελα να σας καθυστερήσω! Προσπάθησα να μην γίνει αυτό, αλλά δεν τα κατάφερα», είπε αρχικά η χαμογελαστή Σάκκαρη στη συνέντευξη Τύπου, προτού προσθέσει: 

«Ήταν ένα καταπληκτικό ματς. Ένιωσα ότι ήταν καλύτερη από μένα στο δεύτερο σετ, αλλά βρήκα τον τρόπο να ανατρέψω την κατάσταση. Μετά από ένα σημείο ένιωσα πραγματικά γενναία. Παρέμεινα συγκεντρωμένη και νομίζω ότι κέρδισα επειδή έπαιξα απλά. Είπα στον εαυτό μου: "Μαρία, αν θέλεις να κερδίσεις, πρέπει να πας και να το παλέψεις. Πάλεψε και ας κάνεις λάθη. Μην τα παρατήσεις, μείνε ήρεμη". Ήθελα να είμαι γενναία και αυτό έκανα στο τέλος. Δεν μπορείς να αφήσεις το ματς επειδή η αντίπαλός σου είναι πιο τυχερή. Πρέπει να προσπαθείς συνέχεια».

Για την προετοιμασία της και το δύσκολο διάστημα που βίωσε: «Έκλαιγα σε κάποιες σκληρές προπονήσεις. Δεν μπορούσα να νιώσω τα σουτ μου, το τένις μου. Νομίζω ότι έχασα για λίγο την ταυτότητά μου και τον εαυτό μου. Βρήκα όμως τον τρόπο να επιστρέψω, με την βοήθεια της ομάδας μου και του ψυχολόγου μου. Η γενναιότητα δεν είναι κάτι που απλά λες και το κάνεις. Είναι μία διαδικασία».

Τέλος, σχετικά με το επόμενο ματς, σημείωσε: «Πρέπει να βρω τρόπο να κοιμηθώ! Δεν έχω συνηθίσει σε τέτοιες ώρες και συνήθως μετά τους αγώνες δεν μπορώ να κοιμηθώ εύκολα. Πρέπει να κάνω αποθεραπεία, θα προπονηθώ αργά αύριο. Θα προσπαθήσω να είμαι έτοιμη. Εμπιστεύομαι το κορμί μου και πιστεύω θα είμαι έτοιμη».