Η Μαρία Σάκκαρη είχε ένα δύσκολο εμπόδιο μπροστά της στον δεύτερο γύρο του US Open, ωστόσο ήταν πειθαρχημένη στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα, κυριάρχησε και άφησε εκτός συνέχειας την Κατερίνα Σινιάκοβα (6-4,6-2)
Το ταξίδι της στη Νέα Υόρκη και το US Open συνεχίζει η Μαρία Σάκκαρη. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια στον δεύτερο γύρο κλήθηκε να υπερκεράσει το εμπόδιο της Κατερίνα Σινιάκοβα (6-4,6-2) Η Τσέχα που είχε την παράδοση με το μέρος της (2-1) έναντι της Ελληνίδας πρωταθλήτριας, αυτή τη φορά δεν μπόρεσε όμως να κάμψει την αντίσταση της Μαρίας.
Το πρώτο σετ ήταν πιο ισορροπημένο, αλλά από ένα σημείο και έπειτα η Μαρία ανέβηκε, ήταν πιο επιθετική, έπαιξε από τη βασική γραμμή βάζοντας δύσκολα στη Σινιάκοβα που δεν μπορούσε να απαντήσει από το ταφ. Ετσι κατέκτησε το πρώτο σετ με 6-4.
Στο δεύτερο σετ η Σινιάκοβα μπήκε πιο πειθαρχημένη, πήρε τα δυο πρώτα γκέιμς, ωστόσο η Μαρία Σάκκαρη μ' ένα εντυπωσιακό ντεμαράζ, κατέκτησε και αυτό με 6-2.