Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δείτε όσα είπαν Μαρίνος Σατσιάς και Στιβ Κωνσταντινίδης μετά το τέλος του αγώνα Πάφος-Δόξα 2-1.

Στιβ Κωνσταντινίδης(Πάφος): «Προσπαθώ να κρατήσω την αναπνοή μου. Απίστευτο παιχνίδι. Δεν έζησα ξανά παιχνίδι με την ομάδα μου να έχει δύο χαμένα πέναλτι, δοκάρι και 50 ευκαιρίες. Είχαμε αρκετές ευκαιρίες για να κερδίσουμε δύο παιχνίδια. Όμως κερδίσαμε, πήραμε τρεις βαθμούς κι αυτό μετρά. Ευχαριστώ τους παίκτες μου, έδωσαν ό,τι είχαν σε κάθε λεπτό, ήμασταν η καλύτερη ομάδα. Η Δόξα είχε τρία δοκάρια, είχε τις στιγμές της. Όμως νομίζω ότι πριν το γκολ τους δεν είχαν τελική στην εστία, εμείς τους δώσαμε το γκολ. Το κάναμε και με την Ένωση και με άλλες ομάδες, δίνουμε την ευκαιρία σε αντίπαλους να επιστρέψουν. Κερδίσαμε όμως, συγχαρητήρια σε όλους. Νομίζω τα στιγμιότυπα θα είναι μισή ώρα. Καλή επιτυχία στη Δόξα στα επόμενα παιχνίδια. Κοιτάμε τη Νέα Σαλαμίνα».

Για τον κόσμο: «Θα ήθελα να δω το Παφιακό γεμάτο με Παφίτες. Την προηγούμενη εβδομάδα αφιέρωσα το παιχνίδι στους οπαδούς μας. Οι αγώνες δεν είναι ίδιοι χωρίς αυτούς. Τώρα ακούω τον εαυτό μου να φωνάζει κι αυτό δεν είναι καλό».

Για το αν θα έχει συνάντηση με τη διοίκηση για το συμβόλαιό του: «Αυτές οι ερωτήσεις δεν είναι για μένα. Εγώ ελέγχω αυτό που εγώ κάνω, όχι τι κάνει η ομάδα ή το τι λέει. Απλώς κάνω τη δουλειά μου. Προφανώς εκτιμώ την ευκαιρία που μου έδωσε η Πάφος. Δείξαμε αποτελέσματα, τώρα εξαρτάται από αυτούς».

Μαρίνος Σατσιάς(Δόξα): «Eίμαστε στεναχωρημένοι, προσπαθήσαμε και είχαμε ευκαιρίες. Μετά το 60′ ήταν άναρχο παιχνίδι, η μπάλα ήταν ανεξέλεγκτη. Αυτό που μας στεναχωρεί είναι ότι ο τερματοφύλακας μας απόκρουσε δύο πέναλτι, είχαμε ευκαιρίες να ισοφαρίσουμε αλλά δεν τα καταφέραμε. Έμειναν τέσσερις τελικοί, θα κάνουμε τα πάντα για να πάρουμε νίκες».