Δείτε όσα είπαν Στιβ Κωνσταντινίδης και Στέλιος Αντωνίου μετά τον αγώνα μεταξύ της ΕΝΠ και της Πάφου.
Αναλυτικά όσα είπαν:
Στιβ Κωνσταντινίδης(Πάφος): «Συγχαρητήρια στην ΕΝΠ για τη νίκη. Ήξερα ότι θα ήταν πολύ δύσκολο το παιχνίδι, όμως ήμασταν 100% έτοιμοι. Δεν ξεκινήσαμε καλά, είχαμε και τον άνεμο εναντίον μας. Προηγηθήκαμε από ένα κόρνερ και μετά… σβήσαμε. Ένα λάθος μας οδήγησε στην ισοφάριση. Κάναμε ακόμα ένα λάθος και το πληρώσαμε. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Ακολουθεί ένας αγώνας με το ΑΠΟΕΛ που είναι σημαντικός για την προσπάθεια που κάνουμε για την πρώτη θέση»
Στέλιος Αντωνίου(ΕΝΠ): «Συγχαρητήρια στους ποδοσφαιριστές. Τον τελευταίο καιρό το λέει η καρδιά τους. Το μόνο που προσπάθησα να κάνω ήταν να τους ξυπνήσω τον εγωιισμό. Σε αυτό το κομμάτι τα καταφέραμε με όλο το προπονητικό τιμ. Το δείξαμε και στο προηγούμενο παιχνίδι όταν χάναμε με 3-0. Σήμερα και πάλι βρεθήκαμε πίσω στο σκορ, όμως δείξαμε αντίδραση και πίστη. Στο δεύτερο ημίχρονο παίξαμε σωστό ποδόσφαιρο και νικήσαμε με 2-1. Μέχρι το 65΄ ήμασταν πολύ καλοί. Όμως από τη στιγμή που παίζουμε για την επιβίωση, οπισθοχωρήσαμε. Ήταν εφτά τελικοί, πήραμε την πρώτη νίκη. Μειώσαμε στους έξι βαθμούς από τη θέση που οδηγεί στην παραμονή και η πίεση πάει στους αντίπαλος. Η ΕΝΠ έρχεται και θα σωθεί».