Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για την Ένωση που ταυτόχρονα διατήρησε και το μηδέν παθητικό για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι.  Στο σημερινό γειτονικό ντέρμπι με την Αγία Νάπα επικράτησε με 1-0 και έφτασε στους δώδεκα βαθμούς.

Η νεοφώτιστη ομάδα γνώρισε την τέταρτη συνεχόμενη ήττα της και παρέμεινε και αυτή τη βδομάδα στους τέσσερεις βαθμούς. Το γκολ που καθόρισε το αποτέλεσμα σημείωσε στο 25’ ο Κάρλος Μιλχάζες με εκτέλεση πέναλτι. Αυτό ήταν το δεύτερο φετινό γκολ για τον ποδοσφαιριστή της Ένωσης.

ΕΝΩΣΗ: Χογκ, Λαγκλέ, Αρτυματάς, Άντερσον, Φαρία, Γιακούμπου (86’ Γούμενος), Κολάνης, Φερνάντο, Ογκοτούβα (81’ Μουλαζίμης), Λεονάρντο, Μιλχάζες.

ΑΓΙΑ ΝΑΠΑ: Ζάγιατς, Θεοδώρου, Μπαρμπούδης, Φαούστο, Κατσιάνα (81’ Νίκιτς), Σοάρες, Κατσής, Λάζιτς, Ριέρα (71’ Κολοκούδιας), Αλφόνσο (75’ Μαρκίνιος), Τζάκσον.