Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η παρουσία της Εθνικής Ελπίδων στο χθεσινό φιλικό με τη Ρουμανία, δημιουργεί καλές προοπτικές για το μέλλον. Κυρίως στο πρώτο ημίχρονο, η ομάδα μας έπαιξε πάρα πολύ καλά, κατάφερε να προηγηθεί στο σκορ, δεν κινδύνεψε ιδιαίτερα από τον αντίπαλο και είχε τον έλεγχο του αγώνα.

Στο δεύτερο ημίχρονο, η εικόνα ήταν κάπως διαφορετική, κυρίως λόγω των πολλών αλλαγών οι οποίες χάλασαν τη συνοχή της ομάδας, όμως, αυτό που μετρά σε τέτοια παιχνίδια, είναι να βγάλει ο προπονητής τα συμπεράσματα που θέλει, ενόψει των επίσημων αγώνων. Αυτός ήταν και ο λόγος που στο χθεσινό παιχνίδι ο Ομοσπονδιακός τεχνικός Σάββας Παρασκευάς έδωσε χρόνο συμμετοχής και στους 19 ποδοσφαιριστές που είχε στην αποστολή αφού ήθελε να τους δει όλους αγωνιζόμενους.

«Ήταν ένα πολύ χρήσιμο παιχνίδι. Μας βοήθησε να δούμε που βρισκόμαστε ως ομάδα. Κυρίως στο πρώτο ημίχρονο είχαμε πολύ καλή παρουσία, όμως είμαι ευχαριστημένος γενικότερα από την προσπάθεια των παιδιών σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ας μην ξεχνάμε πως πρόκειται για μια νέα ομάδα» , δήλωσε στην ιστοσελίδα της ΚΟΠ ο προπονητής της Εθνικής Ελπίδων Σάββας Παρασκευάς, για να προσθέσει:

«Χρειαζόμαστε σκληρή δουλειά για να βελτιώσουμε κάποιες αδυναμίες που εντοπίσαμε, όμως, έχουμε καλό υλικό και είμαι αισιόδοξος για το μέλλον».

Οι επίσημες υποχρεώσεις της Εθνικής Ελπίδων αρχίζουν το Μάρτιο του 2013. Η ομάδα μας θα μάθει τους αντιπάλους της στην επόμενη προκριματική διοργάνωση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ελπίδων στην κλήρωση η οποία θα γίνει το Φεβρουάριο.