Με απουσίες και τουλάχιστον μία επιστροφή, θα εμφανιστεί το ΑΠΟΕΛ εναντίον της ΑΕΚ.
Με μισή ομάδα άρχισε χθες η ομάδα την προετοιμασία της..Αλωνεύτης, Σολωμού και Κίσσας είναι στην Εθνική για τον αγώνα με την Φιλανδία, ο Τζιολης είναι με την αποστολή της Ελλάδας για το φιλικό με την Ιρλανδία. Ο Χαραλαμπίδης αποκλείστηκε από την Εθνική αφού αντιμετωπίζει πρόβλημα τραυματισμού, Σημερα δοθηκε ρεπό στους ποδοσφαιριστές.
Σολάρι και Κλουκόφσκι ακολουθησαν ατομικό πρόγραμμα ενώ εκτός λόγο του προβλήματος στο γαστροκνήμιο είναι ο πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος Αλτο Ατόρνο. Στα θετικά το ότι ο Μπενασούρ ανέβασε ρυθμό και ίσως προλάβει την Κυριακάτικη αναμέτρηση.