Με αφορμή τα χθεσινά πρόστιμα από τον Αθλητικό Δικαστή, η ομάδα του Οθέλλου ενημερώνει...
"Το ΔΣ του Οθέλλου αποφάσισε ότι από το επόμενο εντός έδρας παιχνίδι όσοι ανέβουν στο περιτοίχισμα του γηπέδου ή μπουν πηδώντας από το περιτοίχισμα στο γήπεδο θα καταγγελθούν στην Αστυνομία για παραβίαση του περί Λοιμοκαθαρσεως Νόμου και θα κινηθεί και νομικά εναντίον τους. Δεν γίνεται η ομάδα να χρεώνεται πρόστιμα για να δουν κάποιοι τον αγώνα ενάντια στα Πρωτόκολλα της ΚΟΠ".