Ο Εκπρόσωπος Τύπου της Ανόρθωσης, Δημήτρης Χριστοφόρου, μίλησε στον Super Sport FM και την εκπομπή «Δώδεκα στα Σπορ» με τον Χρίστο Παπακώστα.
Αναλυτικά:
Για την συνέλευση της ΚΟΠ: «Όταν αναφερόμαστε σε θέσεις αρχών, τότε δεν μπορεί να είναι διαπραγματεύσιμες. Όταν τίθενται εν αμφιβόλω οι πρόνοιες της προκήρυξης κατά τη διάρκεια του πρωταθλήματος ή ακόμα χειρότερα, τέσσερις αγωνιστικές πριν το τέλος της κανονικής περιόδου. Θα γίνει όμως η συνεδρία του ΔΣ της ΚΟΠ, θα παρθούν οι αποφάσεις και θα περιμένουμε και εμείς για την συνέχεια του πρωταθλήματος, όπως αυτό αποφασιστεί».
Για το παιχνίδι: «Με βάση την εικόνα του αγώνα δεν ήταν αγχωτική η νίκη, δεν απειληθήκαμε μετά το γκολ που πέτυχε η Καρμιώτισσα. Ήταν δίκαιη η νίκη μας. Εκμεταλλευτήκαμε βαθμολογικά τις απώλειες που είχαν οι ανταγωνιστές μας και συνεχίζουμε».
Για τα ντέρμπι που έρχονται: «Τα παιχνίδια που ακολουθούν, καθορίζουν με ποια δεδομένα θα μπούμε στη Β’ φάση. Δηλαδή ποιος θα έχει το προβάδισμα στην δεύτερη φάση. Δεν θα καθοριστεί ο πρωταθλητής, είναι πολύ δύσκολο αυτό, αλλά θα έχουμε μία πιο ξεκάθαρη εικόνα. Και για τη βαθμολογική θέση, αλλά και τις διαφορές. Εμάς ο στόχος μας είναι σε κάθε παιχνίδι να κερδίζουμε. Η ΑΕΚ είναι σε πολύ κατάσταση, αλλά θεωρούμε πως και η δική μας είναι σε καλή κατάσταση».
Για τις μεταγραφές: «Δεν κάναμε κάποια άλλη προσπάθεια για την τελευταία στιγμή. Αποφασίστηκε πως θα παραμείνει το ρόστερ ως έχει, θεωρούμε πως με τις προσθήκες Μπουσουλάτζιτς και Ρισβάνη, έχει το βάθος που χρειάζεται».
Για τον Οκριασβίλι: «Είναι θετικό το γεγονός ότι μπήκε στις προπονήσεις. Είναι πλέον θέμα ετοιμότητας και ζήτημα διαχείρισης το πότε θα μπει να αγωνιστεί. Ο προπονητής θα αποφασίσει όταν είναι έτοιμος να τον χρησιμοποιήσει».