Την επόμενη Τετάρτη το διοικητικό συμβούλιο της ΚΟΠ, θα αποφασίσει αν θα υλοποιήσει την πρόταση της πλειοψηφίας των σωματείων για αναδιάρθρωση του φετινού πρωταθλήματος Cyta, με διπλή στο τέλος της περιόδου αντί τετραπλή συνολικά διαβάθμιση, και με δεύτερη φάση έξι ομάδων στον πρώτο όμιλο και οκτώ στον δεύτερο. Σε περίπτωση απαρτίας στο διοικητικό συμβούλιο της ΚΟΠ χρειάζονται 17 θετικές ψήφοι, διαφορετικά τα 4/5 των παρόντων για να περάσει αυτή η αλλαγή.
Στη σημερινή έκτακτη γενική συνέλευση στο ΓΣΠ αρνητικά τοποθετήθηκαν στην πρόταση αυτή Ομόνοια, Απόλλων και Ανόρθωση ενώ ΑΠΟΕΛ και Πάφος ζήτησαν περισσότερες λεπτομέρειες για να καταθέσουν την άποψη τους. Στο περιθώριο της συνέλευσης και εκτός των εργασιών της, έγινε μία συζήτηση για την ιδέα που επεξεργάζεται η ηγεσία της ΚΟΠ για το μέλλον, για πρωτάθλημα δύο γύρων και 26 αγωνιστικών και κύπελλο με φάση ομίλων. Πολύ πιθανόν μέχρι το καλοκαίρι να ετοιμαστεί η πρόταση και να τεθεί επισήμως ενώπιον των σωματείων.