Εξετάζει μεταξύ άλλων πρόταση σωματείων για μείωση των ομάδων που θα διαβαθμιστούν από τέσσερις σε δύο και διεξαγωγή του επόμενου πρωταθλήματος με 14 αντί με 12 ομάδες όπως προβλέπει η προκήρυξη, λόγω των έκτακτων καταστάσεων που προκάλεσε σε ομάδες και γενικότερα στο ποδόσφαιρο ο κορωνοιός.
Ας σημειωθεί ότι η Γενική συνέλευση δεν μπορεί από μόνη της να αποφασίσει, θα στείλει την εισήγηση της στο Διοικητικό συμβούλιο της ΚΟΠ και για την υιοθέτηση μίας τέτοιας πρότασης χρειάζονται τα 4/5 των μελών του.
Ολες οι πληροφορίες αναφέρουν πως έχει διαμορφωθεί μία πλειοψηφία που μπορεί να οδηγήσει σε αλλαγή της προκήρυξης και διαβάθμιση 2 αντί τεσσάρων ομάδων στο φετινό πρωτάθλημα.
Η Ομόνοια πάντως με επίσημη τοποθέτηση του αναπληρωτή προέδρου Δημήτρη Γρηγόρη πριν από τη συνέλευση, διαφοροποίησε τη θέση της τονίζοντας ότι θα ήταν λάθος να γίνει αλλαγή μεσούσης της περιόδου. Αντιθετοι φέρονται επίσης ο Απόλλων και η Ανόρθωση.
Τοποθετήθηκαν οι παράγοντες των ομάδων και πλέον το θέμα μεταφέρεται στο Δ/Σ της ΚΟΠ την ερχόμενη Τετάρτη και εκεί θα παρθούν οι τελικές αποφάσεις.
φωτογραφία από αρχείο
Η ανακοίνωση της ΚΟΠ:
"Πραγματοποιήθηκε σήμερα Έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΚΟΠ μετά από αίτημα δέκα μελών της Γενικής Συνέλευσης, με θέμα την αναδιάρθρωση του τρόπου διεξαγωγής του Πρωταθλήματος Cyta 2020-2021, 2021-2022, λόγω των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊου.
Έγινε ανταλλαγή απόψεων και επιχειρημάτων μεταξύ των μελών της Συνέλευσης για το αν πρέπει να γίνουν αλλαγές στην προκήρυξη του τρέχοντος Πρωταθλήματος ή όχι και ποιες θα μπορούσαν να είναι αυτές.
Τελικές αποφάσεις θα ληφθούν από το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας το οποίο θα συνεδριάσει την ερχόμενη Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021.
Την Έκτακτη Γενική Συνέλευση, ακολούθησε Γενική Συνέλευση της Ομοσπονδίας κατά την οποία εγκρίθηκε ο οικονομικός απολογισμός της Ομοσπονδίας για το οικονομικό έτος 2019-2020".