Με ραδιοφωνικές του δηλώσεις στον ΣΠΟΡ ΦΜ, o προπονητής της Καρμιώτισσας Χρύσης Μιχαήλ αναφέρθηκε στις σκέψεις που γίνονται από την ΚΟΠ για 7 ομάδες στο πρώτο γκρουπ, αντί 6 που συμμετείχαν στις προηγούμενες σεζόν.
Για τις αλλαγές που προωθούνται στο πρωτάθλημα: «Νομίζω πως λόγω της κατάστασης, θα ήταν το καλύτερο να διαβαθμιστούν μόνο δύο ομάδες. Στο άκουσμα της είδησης των επτά ομάδων στο πρώτο γκρουπ και επτά στο δεύτερο εγώ συμφώνησα. Είναι πιο θετικό, πιο δίκαιο και πιο σωστό να γίνει με τέτοιο τρόπο. Δεν θα είναι πρόβλημα μια ομάδα να έχει ρεπό ανά εβδομάδα».
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το συγκεκριμένο σενάριο ίσως θα εξεταστεί στην Έκτακτη Γενική Συνέλευση της ΚΟΠ που έχει προγραμματιστεί για την ερχόμενη Παρασκευή 29 Ιανουαρίου. Ο σκοπός αυτής της αλλαγής έχει να κάνει με τους αγώνες που θα δώσουν οι ομάδες του β'γκρουπ. Σε περίπτωση διαχωρισμού οι θέσεις θα πάνε 1-7 πρώτο γκρουπ και 8-14 στο δεύτερο, το οποίο θα έχει 12 αγωνιστικές στην β' φάση του πρωταθλήματος.