Όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό παιχνίδι με την Αγία Νάπα ακολούθησαν πρόγραμμα αποκατάστασης, ενώ όλοι οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές προπονήθηκαν κανονικά, εκτός από τους Άθο Σολωμού και Τάνο Σολάρι που ακολούθησαν ατομικό πρόγραμμα εκγύμνασης.
Σύμφωνα με τον εργαστηριακό έλεγχο, ο Αργεντινός ταλαιπωρείται από ήπια χοντροπάθεια.
Να πούμε επίσης πως ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς δεν προτίθεται να δώσει άλλο ρεπό μέχρι τον αγώνα.