Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

«Κερδίσαμε δίκαια, αφού εκμεταλλευτήκαμε τις ευκαιρίες του πρώτου ημιχρόνου. Εκεί τελείωσε το παιχνίδι».

«Στο δεύτερο ημίχρονο είχαμε άσχημη συμπεριφορά. Δεν σεβαστήκαμε ούτε τον εαυτό μας, ούτε τον αντίπαλο μας, αλλά ούτε και τον κόσμο μας. Αυτό που μου έμεινε στο μυαλό μου είναι μια άσχημη εικόνα».

«Δεν ήταν εύκολο για την Αγία Νάπα, στο δεύτερο ημίχρονο να μπει στο παιχνίδι. Τουλάχιστον οι ποδοσφαιριστές της έδειξαν παραπάνω πράγματα απ' ότι εμείς. Το να μπαίνεις με 4-0 σε βάρος σου δεν είναι εύκολο πράγμα, αφού είναι απίθανο να αλλάξεις κάτι. Ωστόσο, η Αγία Νάπα έδειξε παραπάνω πράγματα από εμάς»